نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با پیروزی مقابل نایب قهرمان المپیک جواز حضور در فینال را کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۲۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مسابقات وزن 125 کیلوگرم از صبح امروز (دوشنبه) آغاز شده است که پرویز هادی، نماینده کشورمان در سنگین‌وزن به مصاف حریفان خود رفته است.

هادی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد اولگ بولتین از قزاقستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. هادی برای حضور در فینال به مصاف داوید مودزماناشویلی، دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان رفت که با نتیجه11 بر 8 به پیروزی رسید و جواز حضور در فینال را کسب کرد تا کشتی آزاد در انتظار سومین مدال طلا باشد.

روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا دیروز (یکشنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست به پایان رسید که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا (توسط یزدانی و کریمی) و یک برنز (توسط اطری) شدند. حسین‌خانی پنجم شد و نصیری هم به عنوانی بهتر از سیزدهم نرسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها