پدر یک خانواده چهار نفری که از مفقود شدن همسر باردار و دو دختربچه‌اش در برابر دوربین خبرنگاران اظهار اندوه کرده بود، ساعاتی بعد پس از بازداشت شدن توسط پلیس به قتل اعضای خانواده‌اش اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۴۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از دوستان شانان وات، که در پی بی‌خبر ماندن از دوستش به منزل او واقع در ایالت کلرادو مراجعه کرده و نتوانسته بود او را پیدا کند، پلیس را در جریان ماجرا گذاشت. پلیس، پس از مراجعه به منزل این زن جوان باردار، پرسش‌هایی را با همسر وی در میان گذاشت.

کریستفر وات 33 ساله در برابر دوربین رسانه‌ها از مفقود شدن همسر باردار و دو دختربچه‌اش طی ساعات گذشته ابراز ناراحتی کرد و گفت از وقتی به منزل باز گشته با جای خالی عزیزانش مواجه شده اما باور دارد حال آنها خوب است.

وات اما ساعاتی بعد بازداشت شد. پلیس، جسد زن باردار و دو فرزندش را در تانکر نفت خام در پالایشگاهی که وات مشغول به کار بود، پیدا کرد.

وات به قتل خانواده‌اش اعتراف کرد اما وکیل او درخواست عجیب برداشت نمونه از گردن مقتولان را در دادگاه مطرح کرد با این توضیح که تصمیم دارد نمونه‌ها را برای بررسی در اختیار یک متخصص کالبدگشایی قرار دهد. این متخصص کالبدگشایی که در پرونده قبلی خود به دلیل اشتباه در اعلام نتایج آزمایش DNA رد صلاحیت شده بود حالا مدعی است با برداشت نمونه از گردن مقتولانی که ساعت‌ها در تانکر نفت خام غوطه‌ور بوده‌اند DNA قاتل را که احتمالاً آنها را خفه کرده شناسایی کند.

درخواست برداشت نمونه به منظور انجام آزمایش اما از سوی قاضی پرونده، رد شد.

 

قتل همسر باردار و دختران خردسال در تانکر نفت خام

ارسال نظرات
پر بیننده ها