ویژه برنامه های دهه ولایت در بقاع مازندران

معاون فرهنگی اوقاف مازندران از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت خبر داد و گفت: این مراسم به میزبانی 240 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۵۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران حجت‌الاسلام مسعود قربانی ، معاون فرهنگی اوقاف مازندران از برگزاری برنامه های دهه ولایت با محوریت «ولایت علوی اکمال دین نبوی» خبر داد.

وی با بیان اینکه 240 بقعه متبرکه استان مازندران میزبان ویژه برنامه های دهه ولایت هستند، عنوان کرد: این برنامه ها با حضور مبلغان بومی و غیر بومی برگزار می شوند.

 حجت‌الاسلام مسعود قربانی از برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار داشت: دعای عرفه نیز در 20 امامزاده شاخص استان برگزار خواهد شد.

 معاون فرهنگی اوقاف مازندران به ضرورت حضور مبلغان در بقاع متبرکه اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان در بقاع متبرکه و در جمع زائران امری ضروری برای روشنگری و معرفت افزایی به ویژه بین قشر جوان است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و وجود شبهات خاطرنشان کرد: مبلغان با حضور در بقاع متبرکه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان خنثی کننده توطئه های دشمن هستند.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی بیان داشت: پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان و بصیرت بخشی در جامعه امری مهم برای تقویت باور و اعتقادات این قشر و تقویت معنویت و اخلاق در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها