مذاکره با آمریکا هرگز سودی برای ایران اسلامی نداشته و نخواهد داشت/ قلم و زبانی که بخواهد علیه سپاه چیزی بگوید بشکند و لال شود

رضایی با بیان اینکه آمریکایی ها قبل از اینکه با انقلاب اسلامی مشکل داشته باشند، با مردم ایران مشکل داشته اند افزود: آمریکایی ها هیچ گاه خیر خواه مردم و کشور ما نبوده فلذا مذاکره با آمریکا هرگز سودی به حال ایران اسلامی ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۵۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر با گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: در دهه هفتاد با حضور افرادی که اسم تکنوکرات را یدک می کشیدند، خیلی از آسیب های اجتماعی و سیاسی به وجود آمد که ورود آزادگان توانست آن فضا را تغییر دهد و مجددا فضای ایثار و شهادت را زنده کرد.

امام جمعه رامسر با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد و سقوط دولت مصدق ابراز داشت: دولت دکتر مصدق به دلیل اعتماد به آمریکایی ها به نتیجه مثبت نرسید که سبب شد با حمایت آمریکایی ها، مجددا شاه پهلوی به قدرت بازگردد.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها قبل از اینکه با انقلاب اسلامی مشکل داشته باشند، با مردم ایران مشکل داشته اند افزود: آمریکایی ها هیچ گاه خیر خواه مردم و کشور ما نبوده فلذا مذاکره با آمریکا هرگز سودی به حال ایران اسلامی ندارد.

وی تصریح کرد: برخی ها که مدعیان خدمت به مردم در مجلس یا دولت هستند، با دعوت ترامپ به مذاکره ابراز خوشحالی کردند در حالی که حقیقت امر چیز دیگری است.
️خطیب نماز جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه و سپاه پاسداران به عنوان دو رکن مهم، برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کنند گفت: برادران پاسدار سپاه ناحیه رامسر با تلاش گسترده ای که داشتند، در جشنواره مالک اشتر حائز رتبه های اول شدند که نشان می دهد در ماموریت های اصلی خود بهترین عملکرد را ایفا کردند که جا دارد از این عزیزان تشکر ویژه داشته باشم.

️وی با اشاره به اظهار نظر برخی افراد در گروه های مجازی رامسر علیه سپاه پاسداران گفت: متاسفانه در گوشه کنار دانسته یا نادانسته و عامداً یا جاهلاً، افرادی می آیند در فضای مجازی علیه سپاه به بهانه ی انتقاد هجمه می کنند.
رضایی با بیان اینکه همه بدانند سپاه لنگرگاه اصلی ایران و اسلام ناب محمدی در جهان است تاکید کرد: اگر سپاه در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی ورود نمی کرد، معلوم نبود کار کشور به کجاها کشیده می شد.

وی با اشاره به اینکه برخی ها جاهلانه و با چشمان بسته به عزیزان و فرماندهان سپاه تعرض می کنند تصریح کرد: بنده به ملت غیور و شریف رامسر عرض می کنم کسی یادش نمی رود این شهر که به عنوان یکی از پایگاه های اصلی سازمان مخوف منافقین و جولان گاه آنها محسوب می شد، توسط فرزندان مردم در سپاه پاکسازی شد.

خطیب جمعه رامسر با اظهار اینکه آن کسی که با ادعای زیاد خود را متولی امور می داند و می گوید انتقاد دارد، می تواند در جلسات آن را بیان کند ابراز داشت: همین افراد در شبکه های مجازی حرف هایی می زنند که نتیجه آن جز خشنودی منافقین و ضد انقلاب ها در منطقه و تضعیف سپاه چیز دیگری نیست.

رضایی گفت: یادمان نمی رود همین افراد در سال های اخیر سعی می کردند امام جمعه و این نهاد را مقابل سپاه قرار دهند ولی ما مدام ایستادیم و گفتیم سپاه پاره تن ماست.
وی با بیان اینکه به ذهن هیچ کسی راه نیفتد که بتواند بین امام جمعه و سپاه جدایی و فاصله بیندازد افزود: این افراد فقط جایی قدم می گذارند که ببینند منافعشان کجا تامین می شود؛ حال می خواهد در حوزه ی اقتصادی و گردشگری باشد و یا مسجد و محراب باشد.

️امام جمعه رامسر ادامه داد: هر کسی با هر فکری و سطح علمی و یا هر سابقه ای که می خواهد داشته باشد، اگر بخواهد با قلم، بیان و یا تحرکات خودش موجبات تضعیف سپاه را در رامسر فراهم کند، اولا محکوم به شکست است و ثانیا قطعا در این تریبون برای مردم روشنگری خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه کمترین تعرض به سپاه از سوی هر کسی که باشد بخشودنی نیست بیان داشت: بنده به عنوان خادم مردم عرض می کنم حتی اگر از آسمان بر سر من تیر ببارد و یا بخواهند از عملکرد یا زبان من چیزی علیه سپاه به وجود بیاورند یا جریان سازی کنند، بنده دست از حمایت از سپاه بر نخواهم داشت.

رضایی در پایان گفت: بشکند آن قلمی که بخواهد علیه سپاه چیزی بنویسد و لال شود آن زبانی که بخواهد علیه سپاه و نیروهای مخلص آن حرفی بزند و کور شود آن چشمی که این عزت مندی را نمی تواند ببیند و بنده از همین تریبون عرض می کنم که دست همه پاسداران عزیز را می بوسم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار