دبیر امر به معروف حوزه امام علی (ع) خاتم مطرح کرد:

درمان معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه با احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر

دبیر امر به معروف حوزه امام علی (ع) با اشاره به معضلات فرهنگی شهرستان خاتم، گفت:راه حل موثر جهت مقابله و درمان معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه، احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۶۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با حضور دبیر امر به معروف ناحیه، مسئول بازرسی و بسیج مساجد و محلات ناحیه خاتم در محل این حوزه برگزار شد.
دبیر امر به معروف و نهی از منکر حوزه امام علی (ع) در این جلسه با بیان اینکه فرایض امر به معروف و نهی از منکر پایه و اساس حرکات اجتماعی اسلام هستند، گفت: برای احیاء این فرایض باید مصمم باشیم  و تلاش کنیم همه اعمال ما در راستای اهداف قیام امام حسین (علیه السلام) و آگاه سازی جامعه باشند.
مجتبی آذرخشی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نشان‌دهندۀ زنده بودن جامعه اسلامی هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگفته از نهضت عاشوراست و احیا و اهتمام به اجرای فرایض امر به معروف و نهی منکر تضمین کننده سلامت و تعالی انقلاب اسلامی هستند، اگر در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم، بخاطر اعتقادمان به عاشوراست و تا پای جان این مسیر را ادامه می‌دهیم.
در پایان سرهنگ رضا عسکری نژاد دبیر امر به معروف و نهی از منکر ناحیه خاتم با تاکید بر نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشیب‌ها و همچنین گذر از تهدید نرم دشمن نیازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار