خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه همکاری این نهاد و سازمان بسیج رسانه به منظور استفاده از ظرفیت رسانه ها در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، برقراری پل ارتباطی میان خیران و محرومان و ترغیب مردم برای کمک به محرومان منعقد شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۶۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی با اشاره به اینکه بسیج رسانه استان در برنامه های مناسبتی کمیته امداد از جمله جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها و جشن رمضان مشارکت خواهد کرد، افزود: توسعه و تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری، افکارسنجی و دریافت نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه و جذب و شناسایی خیران رسانه از اهداف این تفاهم نامه است.   

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان طبق این تفاهم نامه به منظور معرفی مددجویان نخبه و کارآفرین تور رسانه ای برگزار خواهد کرد، گفت: تجلیل از خیران رسانه، همکاری با اصحاب رسانه در بازدید از منزل مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه، معرفی فرزندان محسنین بدون حامی به خیران رسانه و تقدیر از آثار انتشار یافته مرتبط با کمیته امداد از مهمترین تعهدات این نهاد در تفاهم نامه است.                                   

کلامی در ادامه با اعلام اینکه بسیج رسانه، خیران این حوزه را به کمیته امداد استان معرفی خواهد کرد، افزود: ایجاد غرفه کمیته امداد در نمایشگاه مطبوعات، اطلاع رسانی فعالیت های کمیته امداد، همکاری در افکارسنجی، اختصاص جایزه ویژه جشنواره ابوذر به آثار مرتبط و معرفی خیران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین از مهم ترین تعهدات بسیج رسانه در این تفاهم نامه است.                                                                     

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: این تفاهم نامه در هفت ماده و در دو نسخه تنظیم شده است و از زمان امضاء برای همکاری های مشترک به مدت یک سال قابلیت اجرایی دارد.                             

ارسال نظرات