مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

آزادی 10 مددجوی جرائم غیر عمد بمناسبت ایام اعیاد قربان تا غدیر

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از فراهم شدن زمینه آزادی تعداد 10 نفر از زندانیان غیرعمد استان به مناسبت عید سعید قربان تا غدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۷۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، رحمدل بامری، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان، در پنجمین جلسه هیات امناء ستاد دیه استان که در دفتر حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه  در زاهدان برگزار شد، گفت: در این جلسه با پرداخت بدهی تعداد ۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد با پرداخت مبلغ  4 میلیارد ریال موافقت و موجبات آزادی این زندانیان فراهم شد.

وی افزود:  این زندانیان شامل ۱ نفر دیه براثر تصادف  3  نفر مهریه و  ۶ نفر نفقه  می‌باشد که مبلغ چشمگیری از رقم کل بدهی آن‌ها نیز توسط کمیته صلح و سازش، گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ شده است.

بامری تصریح کرد: مجموعاً مبلغی در حدود 56 میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان مورد نیاز بود که با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان مبلغ ۵۲ میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده شد و نهایتا با پرداخت مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد ریال از طریق کمک‌های ستاد دیه کشور و منابع ستاد دیه استان و همچنین پرداخت تسهیلات به آن‌ها موجبات آزادی شان فراهم شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵۰ فقره پرونده جرائم غیرعمد در جلسات هیات امناء ستاد دیه استان با مبلغ بدهی بالغ بر ۱۴۹ میلیارد  ریال مطرح که خوشبختانه مبلغ ۱۲۵میلیارد  ریال بصورت گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ گردید که به نوبه خود در سطح کشور بی نظیر می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار