معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایستادن مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامی وظیفه همگانی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۸۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

 

یوسف شاکر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: ایستادن مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامی وظیفه همگانی است ولی در این میان سپاه به حسب رسالت ذاتی خود درصدد است بیشترین نقش را ایفا کند.

وی افزود: سپاه وارث اسلام ناب محمدی و یادگاری ماندگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی است و پیرو راستین ولایت فقیه و به عبارتی دقیق تر پاسدار معنویت و فرهنگ در جامعه است، در همین راستا سپاه بر خود وظیفه می داند از مردم ایران در قابل هرگونه تهدید و آسیب دفاع کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از طرفی سپاه ضمن اینکه به عنوان یک نیروی نظامی و مسلح برای صیانت از انقلاب اسلامی و پاسداری از جان و مال و نوامیس ملت در مقابل هجمه نظامی و جنگ سخت مسئولیت هایی دارد در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان نظام و ملت مسئولیت های دیگری بر عهده دارد و باید برای حفظ مرزهای اعتقادی و باورها و ارزش های ملت ساعی باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همانگونه که ملت بزرگ ایران مطلع هستند و آگاهی و بصیرت کامل دارند امروز دشمن در رسانه و در فضای مجازی جوانان ما را در معرض تهاجم و تهدید فرهنگی، تربیتی و عقیدتی قرار داده، لذا بر سپاه تکلیف است که در کنار ملت ارزشمدار ایران و سایر ارگان ها و نهادهایی که دغدغه مردم و انقلاب را دارند با تمام توان درراستای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی ایفای نقش کند.

شاکر ادامه داد: بنابراین سپاه ضمن انجام وظیفه به عنوان یک نیروی مسلح انقلابی در زمینه سازندگی، محرومیت زدایی و ... وارد عمل می شده و در عرصه فرهنگی هم اقدام می کند.

وی به اهمیت برنامه های فرهنگی به دلیل مرزی بودن آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یک استان مرزی است این سری برنامه ها در استان برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به کشورهای همسایه پیامدهای خوبی دارد.

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بحمدالله به خاطر معنویت حاکم بر این نهاد انقلابی که یادگار دوران دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های شهداء، جانبازان و ایثارگران می باشد بسیار موفق عمل کرده است.

وی اضافه کرد: می توان به اثبات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی با مدیریت جهادی و مقابله با تهاجم فرهنگی، بهبود رضایت اجتماعی، تولید قدرت نرم، تقویت سرمایه اجتماعی و در نهایت امنیت پایدار در منطقه شمالغرب را از جمله اهداف سپاه برای ورود به فعالیت های فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات