خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: در مناطق کم برخوردار استان ۶۵۰ گروه برای محرومیت زدایی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در حین بازدید از گروهای جهادی اعزامی دانشگاه تهران و شهید بهشتی به مناطق محروم سردشت، اظهار کرد: هم اکنون در مناطق محروم و کم برخوردار آذربایجان غربی، از روستاهای دور افتاده شهرستان ماکو تا سردشت، ۱۲ هزار جهادگر در قالب ۶۵۰ گروه حضور دارند و در جهت رفع محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

 وی با بیان اینکه این گروه ها در زمینه های مختلف کشاورزی، بهداشت، پزشکی، تعلیم و تربیت، پژوهش، کارآفرینی، خدمات و عمرانی فعالیت می کنند، گفت: در حوزه عمران طرح های پل سازی، مدرسه سازی، احداث خانه عالم، خانه محرومین، مسجد، جاده سازی، کانال کشی، احداث دیوار حایل و همچنین طرح های آبرسانی در دست اقدام هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار شهسواری تامین اعتبارات گروه های جهادی را مستقل عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی بخشی از منابع اجرای طرح ها را تامین کرده و بخشی دیگر از سوی بسیج سازندگی و مردم تامین می شود.

وی بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی سالانه سپاه شهداء از طریق قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای عرصه های مختلف هزینه می کند و در هر جا که نیازی احساس شود در جهت رفع مشکل قدم برداشته می شود.

تصریح کرد: سپاه در تمام نقاط مختلف کشور بلاخص استان همچنان که مسئولیت تامین امنیت پایدار مردمی را برعهده دارد و در حوزه نیمه سخت در مقابل دشمنان همانند کوه ایستاده و مقاوم عمل کرده و اجازه حضور و حتی چپ نگاه کردن به مرزها را نمی دهد همپای آن در عرصه های مختلف نیز پا به پای سایر مجموعه ها کمک کار و کمک یار مردم است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی و هیئت همراه از طرح ها و برنامه های گروهای جهادی اعزامی دانشگاه تهران و شهید بهشتی به مناطق محروم سردشت در روستاهای باغی، سپیکان، جبرند و شهر میرآباد بازدید و مشکلات مردم منطقه را بررسی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات