خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: اگر مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران به آیه قرآن کریم اعتقاد داشته باشند که مکنت، عزت و جایگاهشان را خداوند متعال به آنها داده است، نه طیف ها، شیخ ها و جریان های سیاسی، دیگر شاهد فسادهای اقتصادی، رانت خواری ها و دیگر معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نخواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین،  حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که با معارفه امام جمعه جدید شهر الوند همراه بود با زنده نگه داشتن یاد و خاطره حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه فقید شهر الوند اظهار داشت: حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه فقید شهر الوند خدمات ارزشمند و زیادی را برای مردم داشتند که حضور چشمگیر مردم در مراسمات یادبود نشان دهنده قدردانی مردم از این خدمات بود.
 
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در ازای مکنت، عزت و جایگاهی که به اشخاص و افراد داده است از آنها خواسته تا نماز را اقامه کنند افزود: یکی از نمازهایی که برای برپایی آن سفارش زیادی شده است نماز جمعه است که امیدواریم مسئولان و مردم شهر الوند بتوانند آن را باشکوه تر از گذشته برگزار کنند.
 
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: اگر مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران به آیه قرآن کریم اعتقاد داشته باشند که مکنت، عزت و جایگاهشان را خداوند متعال به آنها داده است، نه طیف ها، شیخ ها و جریان های سیاسی، دیگر شاهد فسادهای اقتصادی، رانت خواری ها و دیگر معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نخواهیم بود.
 
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: نهاد نماز جمعه یک نهاد مردمی است و دفاتر امام جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هیچ گونه بودجه و اعتبار مشخصی ندارد و برای برگزاری باشکوه نماز جمعه مسئولان و مردم هر شهر باید همت کنند.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه امام جمعه جدید شهر الوند یک چهره زحمت کش،مردمی، انقلابی، بسیار محبوب و دارای یک کارنامه موفق در شهرستان ورزقان بوده و امیدواریم که با کمک مسئولان و مردم نماز جمعه شهر الوند را با شکوه تر برگزار کنند.
 
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: امام جمعه براساس منویات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پدری معنوی هر شهر است و مسئولان و مردم باید در تمامی تصمیمات خود با پدر شهر مشورت های لازم را داشته باشند تا مشکلات روز به روز کاهش یابد.
 
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها