عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز یکشنبه آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تعیین زمان دقیق جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در پارلمان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، جلسه استیضاح آقای کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی یکشنبه هفته آینده(4 شهریور) در صحن پارلمان برگزار می‌شود.

وی افزود: آقای کرباسیان وزیر اقتصاد در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس برای حضور در جلسه علنی روز یکشنبه آینده(4 شهریور) مجلس جهت برگزاری استیضاح اعلام آمادگی کرد و پس از موافقت اعضای هیئت‌رئیسه و تصویب آن در این هیئت‌، مقرر شد که وی در روز یکشنبه برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در مجلس حضور یابد.

به گزارش تسنیم، عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، رئیس‌جمهور یک ساعت فرصت دارد تا در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد از برنامه‌ها و عملکرد وی دفاع کند، بنابراین در نامه‌‌ای، از آقای روحانی برای حضور در جلسه استیضاح آقای کرباسیان دعوت کرده‌ایم، اختیار حضور در مجلس با آقای روحانی است.

ارسال نظرات