خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی را عمق بخشی نظام و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۳۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی عمق‌بخشی انقلاب اسلامی استسرهنگ مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارهای بسیار بزرگی توسط سپاه در سطح کشور و استان انجام می‌شود اما آن بازتاب و انعکاسی که باید از این مجموعه اقدامات وجود داشته باشد در جامعه دیده نمی‌شود.

وی افزود: پوشش خبری و رسانه‌ای از فعالیت‌های سپاه ضعیف است و علت آن نیز شاید این باشد که یا خود مجموعه سپاه علاقه‌ای به بازتاب آن نداشته است یا در این خصوص غفلت و کوتاهی صورت گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی گفت: حضور گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی و... در نقاط محروم که همراه با ارائه خدمات است، اثرات بسیار شگرفی در آن مناطق دارد و قدردانی مردم از نظام را به همراه دارد.

وی در خصوص اهمیت اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی عمق‌بخشی نظام و انقلاب اسلامی بوده و مورد تایید مقام معظم رهبری است اما در زمینه انعکاس و بازتاب آن غفلت‌هایی وجود دارد.

رستمی در ادامه گفت: اردوهای جهادی جایگاه خود را در بین مردم و مسئولین و رسانه‌ها باز کرده است و همه این را می‌دانند که گروه‌های جهادی برای کمک به نظام و مردم کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی ما نتوانیم این دستاوردها و افتخارات نظام را منعکس کنیم و به مردم نشان دهیم، مردم به نظام بدبین می‌‌شوند و مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات