خبرهای داغ:
فرماندار ملایر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 130 پروژه طی هفته دولت در ملایر

فرماندار ملایر از افتتاح 118 پروژه عمرانی با اعتباری 336 میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: همچنین 12 پروژه با اعتباری 76 میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

افتتاح و کلنگ‌زنی 130پروژه طی هفته دولت در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران نقش حراستی و نگهبانی مسئولین را دارند، اظهار داشت:  خبرنگاران با نقد منصفانه می‌توانند راه صحیح را نشان دهند.

وی با تأکید بر اتحاد و یکپارچگی در برابر هجمه‌های دشمنان افزود: باید با امیدبخشی و نشاط از این گذرگاه عبور کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به رویداد همدان 2018 گفت: در این راستا برنامه‌هایی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان از قبیل همایش ملی انگور، جشنواره شیره‌پزی در روستای مانیزان، دومین جشنواره ملی مبل و منبت در ملایر و... ارائه شده ست.

وی از افتتاح 118 پروژه عمرانی با اعتباری 336 میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد و عنوان کرد: همچنین 12 پروژه با اعتباری 76 میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

فتحی با اشاره به سفر دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور به ملایر ابراز داشت: سه طرح از جمله واحد فرو سیلیس شرکت آذرخش، تولید آندالوزیت و انبار نفت ملایر با حضور ایشان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار