مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگي اجراي رزمايش زيستی در استان، گفت: يكي از نمودهاي جنگ نرم تهديدات زيستي و بيولوژيكي مي باشد و با توجه به هزينه كمتر آن از لحاظ توليد و تكثير و قدرت اثرگذاري و گستره آثار سوء بيشتر، براي دشمنان گزينه مطلوبي مي باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریمی افزود: كسب آمادگي لازم براي مقابله با تهديدات زيستي و بيولوژيك از اهميت و اولويت خاصي برخوردار بوده و برگزاري رزمايش توان بازدارندگي ما را در مقابله با آن تهديدات افزايش خواهد داد و اين رزمايش ها باعث ايجاد هماهنگي بيشتر دستگاه ها در مقابله با بحران مي شود.

وی ادامه داد: مقدمات رزمایش از دو سال قبل فراهم شده و مقرر بود که سال گذشته اجرایی گردد لکن بنا به دلایلی علی رغم کسب آمادگی لازم عملیاتی نگردید. ولي خوشبختانه امسال بحث اجرای رزمایش با اخذ مجوزهای لازم از سازمان پدافند غیرعامل کشور و تایید استاندار محترم مقرر است در نیمه اول آبان ماه جاری اجرا شود.

کریمی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش برای مقابله با بحران های احتمالی پیش رو تاكيد كرد و اذعان داشت: امروز با توجه به هزينه هاي سنگيني كه جنگ هاي سخت از لحاظ مادي و تلفات انساني در پي دارند، ماهيتشان به جنگ نرم تغيير يافته است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هدف از برگزاری جلسه را ایجاد هماهنگی و بررسی راهكارهای اجرای بهتر رزمایش زیستی در سطح استان كه شهرهاي تبریز، مرند و سراب درگير آن خواهند بود، عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها