انتشار خبر اشتغال جوان دانش آموخته مریوانی که با وجود داشتن مدرک دکترای زمین شناسی با گرایش منابع آب زیرزمینی به کار‌های خدماتی مشغول بود، نتیجه داد تا وی در ستاد انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول بکار شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۹۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اواخر سال قبل خبر مربوط به «صلاح الدین کامرانی» دانش آموخته رشته زمین شناسی منتشر شد که انتشار آن بازتاب گسترده‌ای بین مردم و مسئولان داشت.

پس از انتشار این خبر، شرکت آب منطقه‌ای کردستان از این جوان برای همکاری دعوت کرد تا در صورت رفع مشکلات زمینه به کارگیری او را نیز فراهم کند.

اداره منابع آب مریوان نیز پس از بررسی مدارک و استعلام‌های مورد نیاز از صلاح الدین کامرانی دعوت به کار کرد و او مدتی در این اداره مشغول به کار بود.

علاوه بر این اخیرا «کامبیز مهدی زاده فرساد» دبیر ستاد انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این جوان فارغ التحصیل دانشگاهی برای فعالیت در این ستاد دعوت کرد و او اکنون کارشناس ارشد آب و نفت در این ستاد است.

صلاح الدین کامرانی مدرک دکترای زمین شناسی خود را با گرایش منابع آب زیرزمینی از دانشگاه خوارزمی تهران اخذ کرده است.
وی مدتی پیش از سر ناچاری و بیکاری در انبار مواد شیمیایی شرکت حفاری نفت ایران در اهواز کار می‌کرد و کلیپی از شرایط و محیط کارش در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت.

کامرانی متولد سال ۱۳۶۸ شهرستان مریوان در استان کردستان است و سال ۱۳۹۰ در رشته زمین شناسی دانشگاه خوارزمی تهران مدرک کارشناسی خود را گرفته است.

مدرک کارشناسی ارشد را نیز در رشته زمین شناسی گرایش آب‌های زیرزمینی در سال ۹۲ در دانشگاه شیراز گرفت و سپس در همین رشته در سال ۹۶ موفق به کسب مدرک دکترا از دانشگاه خوارزمی تهران شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات