طی مراسمی و با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و برخی از مدیران شهرستان مریوان ساختمان پلاتوی مریوان کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۰۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این مراسم گفت:: ساختمان پلاتوی مریوان در مساحت ۲۶۵ متر مربع و در دو طبقه با هدف ایجاد مکانی دائمی برای دبیرخانه تئاتر خیابانی مریوان کلنگ زنی شد.

جلال قلعه شاخانی افزود: طراحی اولیه این ساختمان انجام شده و این ساختمان با سازه بتنی در آینده‌ای نه چندان دور احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قلعه شاخانی بیان کرد: این ساختمان در دو طبقه که طبقه اول ان شامل بلاک باکس ۱۳۰ نفره و دو اتاق آماده سازی گریم، انبار، سرویس بهداشتی و اتاق فرمان است و همچنین طبقه دوم این ساختمان نیز برای دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: ۷۰۰ میلیون تومان میزان اعتبارات لازمه ایست که برای ساخت این ساختمان در نظر گرفته شده است و از این میزان مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان از اسنادخزانه سال ۱۳۹۶ است و مابقی ان نیز از سوی فرمانداری شهرستان مریوان تقبل شده است.

جلال قلعه شاخانی افزود: محل اعتبارات این پروژه استانی است و اگر اعتبارات اختصاصات انجام شده تخصیص داده شود در دوازده ماه احداث این ساختمان به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم از پوستر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات