سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: استکبار بیشتر از هرچیزی از رشد مفاهیم والای اخلاقی مکتب امام حسین (ع) واهمه دارد و این شدت از هجمه‌ها توسط اتاق فکر غربیان و سرمایه‌گذاری هنگفت وهابی‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

واهمه دشمنان از رشد مکتب عاشورا مشهود است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله حسن عاملی شامگاه دوشنبه در مراسم نکوداشت پیرغلام اهل بیت؛ «ارشد نوری اردبیلی» که در مسجد محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: باید از حرکتی که سیدالشهدا (ع) برای مکتب، دین و جهانیان انجام داد درس گرفته و به عنوان الگویی شاخص در لحظه به لحظه زندگی آن را پیاده کرد.

وی افزود: غرب و وهابیون بیشتر از هرچیزی از تسری یافتن مکتب امام حسین (ع) واهمه دارند و این شدت از هجمه‌ها توسط اتاق فکر غربیان و سرمایه‌گذاری هنگفت وهابی‌ها صورت می‌گیرد غافل از اینکه چنین افکار مذموم نشأت گرفته از غرب همیشه محکوم به شکست بوده و اقدام آنان با ذلت و خواری فاصله چندانی نخواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل ادامه داد: تجلیل از مداحان، شعرا و پیرغلامان به نوعی تداوم حرکت پایانی ناپذیر قیام عاشورا بوده و زمانی که جهان توسط حاکمان ظالم به تاریکی فرو برود به استناد نبی مکرم اسلام (ص)، امام حسین (ع) ناجی جهان خواهد شد.

عاملی یادآور شد: در کنار تجلیل از بزرگان مکتب اباعبدالله (ع) باید از مفاخر و اندیشمندان استان تجلیل ویژه‌ای صورت بگیرد و به چنین مفاخر ارزشمندی که ذخایر گران‌بهایی برای منطقه و نظام هستند، توجه ویژه‌ای انجام پذیرد.

ارسال نظرات