معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمنان قصد دارند تا ملت را نا امید کنند گفت: در کنار برگزاری اعیاد غدیر، قربان و روز عرفه با ارائه خدمات نظام در ۴۰ سال گذشته فرهنگ امیدآفرینی در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۳۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

فرهنگ امیدآفرینی در جامعه تبیین شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مجید خورشیدی امروز در نشست ستاد شئونات فرهنگی استان بوشهر جایگاه سنت قربانی کردن را در دین مبین اسلام مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همواره در جامعه اسلامی قربانی کردن به عنوان یک سنت حسنه مورد توجه قرار داشته است.

وی با بیان اینکه این سنت باید در جامعه احیاء و ترویج شود گفت: افراد توانگر و متمکن باید در قربانی کردن در عید سعید قربان پیشقدم شوند و از این فرصت مهم برای احیای این فرهنگ استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه قربانی کردن زمینه دسترسی طبقه مستضعف جامعه به گوشت قرمز را فراهم می‌کند گفت: دهه امامت و کرامت از عید قربان تا عید غدیر فرصت مهمی برای شاداب و با نشاط کردن فضای جامعه است که باید از این فرصت حداکثر بهره‌وری شود.

خورشیدی با تاکید بر توجه به امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: دشمن با انواع برنامه‌ها قصد در ترویج فرهنگ یاس و ناامیدی در جامعه دارد که باید در این راستا فرهنگ امیدآفرینی در جامعه ترویج و خدمات نظام در ۴۰ سال گذشته اطلاع رسانی شود.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم وعاظ در ترویج فرهنگ امیدآفرینی بیان کرد: در کنار برگزاری اعیاد غدیر، قربان و روز عرفه با ارائه خدمات نظام در ۴۰ سال گذشته فرهنگ امیدآفرینی در جامعه تبیین شود.

وی، با تاکید بر پرهیز از ارائه اختلافات گفت: ارائه اختلافات در جامعه می‌تواند اهداف دشمن را محقق کند که در این راستا باید از فرصت دهه امامت و کرامت با بهره‌گیری از مبلغان و مبلغات بر اتحاد و انسجام جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات