امروز دیدار و جلسه صمیمی با مسئول دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شجاع و جانشین وی آقای زارعان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار محمدرضاحقدادیان؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در خصوص اهمیت قرآن و نهضت قرآنی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات قرآن توضیحاتی ارائه نمود.

وی در ادامه گفت: با توجه به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن مرحله نیمه نهایی سپاه ( خواهران و برادران شاغل و وظیفه) در استان خراسان رضوی و تقارن آن با دهه ولایت و امامت، چهل سالگی انقلاب اسلامی و همنامی  و همجواری سپاه استان با  حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام برآن شدیم که با همکاری و مساعدت امور قرآنی حرم مطهر این دوره از مسابقات با میزبانی دارالقرآن کریم حرم در روز سه شنبه ۶شهریورماه ۹۷ برگزارشود.

در این گفتگوی صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین  شجاع نیز نسبت به همکاری، همراهی و میزبانی و برگزاری مسابقات قرآن سپاه قول مساعد داد و در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و چگونگی آن صحبت هایی ارائه نمود.

در این جلسه محمدرسول میثمی مدیر فرهنگی و تبلیغات معاونت روابط عمومی و سعید ثنایی مدیر قرآن، نماز و عترت روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام نیز به ارائه نظرات پرداختند.

گفتنی است؛ سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن مرحله نیمه نهایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهران و برادران شاغل و وظیفه در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰جز  قرآن، قرائت، ترتیل،  مفاهیم و اذان روز سه شنبه 6 اردیبهشت  در دارالقرآن حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور ۳۰۰ نفر از برادران و خواهران راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار و نفرات برتر به مرحله منطقه‌ایی و کشوری راه می‌یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها