نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت:مرکزی جهت آموزش رایزنان بازرگانی ایجاد شده تا مسائل بازرگانی، تجاری، اقتصادی و صنعتی توسعه داده شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریدون احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز(دوشنبه 29 مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت:جلسه امروز با حضور معاون اقتصادی وزارت امورخارجه دربرگزار شد و در آن راه‌کارها و مسائل توسعه تجارت و صادرات مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از بحث‌های اصلی وزارتخانه‌ها موضوعات اقتصادی است، گفت:یکی از نکات ارزیابی معاونین و سفرایی که قرار است به خارج از کشور اعزام شوند،ارزیابی‌های اقتصادی، توسعه تجارت و بازرگانی باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معاون اقتصادی وزارت امور خارجه در این جلسه اعلام کرد که مرکزی جهت آموزش رایزنان بازرگانی ایجاد شده تا مسائل بازرگانی،تجاری،اقتصادی و صنعتی توسعه داده شود،ادامه داد:تصمیم خوبی در وزارت امورخارجه گرفته شده،امیدواریم که این تصمیم به تجارت با مفهوم عام کمک کند.

این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی در پایان،خاطرنشان کرد:باید رویکرد وزارتخانه‌ها از بُعد سیاسی به سمت اقتصادی تغییر جهت داشته باشد،با این تغییر جهت اتفاقات خوبی در سفارتخانه‌ها روی می‌دهد.

ارسال نظرات