عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اعلام شد کارخانه تولی‌پرس یک هفته به منظور سرویس تجهیزات تعطیل می‌شود و کارگران با دریافت حقوق در مدت زمان تعیین شده در کارخانه حضور پیدا نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۹۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تعطیلی کارخانه تولی پرس قزوین، اظهار داشت: اعلام کرده بودند کارخانه به دلیل نداشتن مواد اولیه تعطیل می‌شود بعد از پیگیری‌های به عمل آمده مطرح کردند که مشکلی در تامین مواد اولیه ندارند و قصد دارند برخی از تجهیزات خطوط تولید خود را به روزرسانی کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد این موضوع در استان پیگیری شود تا کارخانه تعطیل نشود، گفت: در نهایت اعلام کردند کارخانه یک هفته به منظور سرویس تجهیزات تعطیل می‌شود و کارگران با دریافت حقوق در این مدت زمان تعیین شده در کارخانه حضور پیدا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بیشترین ضربه را واحدهای تولیدی متحمل می‌شوند، ادامه داد: بسته شدن هر واحد تولیدی به معنای بسته شدن اشتغال و درآمد چند هزار نفر و چندین خانواده است، متاسفانه برنامه‌های حمایتی از تولید بسیار اندک است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرار بود در دولت راه‌کار و بسته‌ حمایتی از صنایع ارائه شود، عنوان کرد: همچنین در نشست سران سه قوه نیز قرار بود راه‌کاری برای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی‌ تدوین شود، باید این اتفاقات انجام صورت بگیرد مجلس نیز می‌تواند در این زمینه با ارائه طرحی از صنایع حمایت کند.

ارسال نظرات