امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه اگر اجناسی در بازار کم باشد یا اصلا نباشد،قیمتش افزایش پیدا میکند ، گفت : آنهایی که این عمل ظالمانه را در حق این مردم اعمال میکنند،ایمان ندارند و بی شک با دشمن همراه هستند که میتوانند به راحتی به کشور،مردم و خاکی که در آن هستند خیانت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۱۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد تقی ناطقی امام جمعه ساوجبلاغ در همایش سالروز مساجد ضمن تقدیر از تمامی خادمان مساجد با بیان اینکه دشمن حریف این ملت،نظام و رهبری نشد و نتوانست این نظام را در هم بشنکند،گفت: رهبری های حکیمانه‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب قدم به قدم این کشتی را به ساحل نجات به سلامت میبرد و خون پاک شهدا چنان قداستی دارد که هر دشمنی در مسیرش قرار بگیرد نابود میشود

 احتکار کنندگان با دشمن همراهی و همکاری میکنند

امام جمعه ساوجبلاغ(هشتگرد) افزود:حدود ۴۰ سال است که دشمن در چنین موقعیتی ایستاده، در حالی که ما باید عمر چهل ساله‌ی انقلاب را جشن بگیریم،عده ای ظالم اجناس را احتکار میکنند و قیمتها را گرانتر میکنند تا فشار برروی مردم بیشتر شود.

وی در ادامه اظهار داشت:بنده متخصص اقتصادی نیستم ولی این را میدانم که اگر اجناسی در بازار کم باشد یا اصلا نباشد،قیمتش افزایش پیدا میکند.

حجت الاسلام ناطقی عنوان کرد:آنهایی که این عمل ظالمانه را در حق این مردم اعمال میکنند،ایمان ندارند و بی شک با دشمن همراه هستند که میتوانند به راحتی به کشور،مردم و خاکی که در آن هستند خیانت کنند.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد:این مردم همه نهادها را دوست دارند،همه خدمتگزاران را از خود میدانند و چشم امید این مردم به مسئولین است تا نگذارند این مردم با سختی و دشواری دست و پنجه نرم کنند .

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ناطقی،فرمانده سپاه ساوجبلاغ ،دکتر بهمنی شهردار هشتگرد ،رئیس ستاد نماز جمعه ساوجبلاغ و دیگر مسئولین از روحانیان مساجد با اهدای لوح تقدیر به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها