به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا(علیه السلام)؛سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث مراکز درمانی «کرامت» برگزاری چنین اجتماعاتی را عاملی درراستای تکریم از خانواده خیرین دانست و گفت: امید است، چنین حرکاتی منشاء و مقدمه‌ای برای گسترش اقدامات خیر به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به‌این نکته که باید زمینه برای ایجاد حرکت در مسیر کار خیر بین مردم فراهم شود؛ بیان کرد: حاشیه شهر مشهد همچنان از گرفتاری‌های موجود در این مناطق رنج می‌برد که این گرفتاری‌ها محصول سالیان دراز است و چنانچه بنا بر کاهش این معضلات باشد، نیازمند عزم جدی بین مردم، خیرین و مسؤولان هستیم.

وی ادامه داد: قرارگاه شهید برونسی چه به‌صورت مستقیم و چه به‌صورت غیرمستقیم در راستای فراهم کردن زمینه برای حضور خیرین، در موضوعات متعددی که مردم در حاشیه شهر گرفتار آن هستند، وارد می‌شود.

نظری با بیان این موضوع که یکی از موضوعاتی که قرارگاه به‌آن ورود پیدا می‌کند، موضوع بهداشت و ایجاد پایگاه‌های ثابتی است که بتواند به‌مردم خدمات‌رسانی کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی بیان کرد: بناست امسال با کمک شهرداری، خیرین، مردم و قرارگاه شهید برونسی، پنج درمانگاه کلنگ‌زنی شود.

وی اضافه کرد: البته این قرارگاه علاوه بر مسائل مربوط به‌درمان، دیگر موضعات از جمله خدمات عمومی، عمرانی و ایجاد امنیت در مناطق حاشیه شهر را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

نظری از دیگر موضوعات مورد توجه قرارگاه شهید برونسی را توجه به‌معضل اعتیاد دانست و تصریح کرد: با دیگر مسؤولان رایزنی‌هایی صورت گرفته تا کارگروه‌هایی در حوزه پیشگیری، درمان، نگهداری و کمک پس از درمان تشکیل شود تا گامی در مسیر کاهش معضلات حاشیه شهر مشهد باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی تاکید کرد: امیدوارم، روزی را شاهد باشیم که نتیجه این کارها یک تحول مشخص در این مناطق باشد تا این مردم که بار نظام و انقلاب بر دوش‌شان است، با کاهش مشکلات همراه شوند.