خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین:

2انبار لوازم خانگی و 2 انبار مواد خوراکی احتكار شده در آبیک شناسایی شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و کشف 2 انبار لوازم خانگی و 2 انبار موادخوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی 45 ميليارد ريال در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۳۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سردار مهدی محمودی در تشریح این خبر اظهار کرد: مبارزه و مقابله با احتکار و جرایم اقتصادی به خصوص در شرایط پیش آمده کشور و همچنين نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم براي محتکران کالا، امری لازم و ضروری است که پلیس قزوین با جدیت پیگیر موضوع بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به اقدامات اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی در روز گذشته توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، 2 انبار احتکار لوازم خانگی و 2 انبار خوراکی در شهرستان آبیک شناسایی و کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی و در حضور کارشناسان سازمان صنعت و معدن از 2 انبار لوازم خانگی در شهرک صنعتی " کاسپین" بازدید که در بازرسی به عمل آمده، 412 دستگاه ماشین لباسشویی، 39 دستگاه تلویزیون ال ای دی و 127 دستگاه یخچال فریزر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازدید ماموران از 2 انبار احتکار مواد خوراکی در شهر آبیک نیز مقادیر قابل توجهی انواع روغن خوراکی، قند، شکر، خشکبار، ماکارونی و آب معدنی که به صورت غیر مجاز دپو شده بود، کشف شد.
سردار محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی 45 میلیاردی برای کالای احتکار شده برآورد کردند، خاطر نشان کرد: 4 انبار با دستور مقام قضائی پلمب شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار