خبرهای داغ:
حسن پورگفت: امروز ضعف مدیریتی رو به رو هستیم که نیاز به شناسایی دارد وضعف مدیریت بحران هم وجود دارد که بارها با آن رو به رو شده ایم و به همین علت رهبر معظم انقلاب در حادثه اخیر دستور به تشکیل ستاد جنگ اقتصادی دادند.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۳۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبر گزاری بسیج قزوین در مراسم هفته بسیج اصناف که در مسجدآقا سید علی قزوین برگزارشد، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور بیان کرد: بازاریان اولین گروهی بودند که در نهضت امام خمینی(ره) دعوت امام را لبیک گفتند.
وی ادامه داد: فعالیت بازاریان تنها به انقلاب ختم نشد و در روز های سخت جنگ این بازاریان بودند که با از خود گذشتگی مایهتاج رزمندگان را تهیه می کردند و بار هم در زلزله کرمانشاه دیدیم که بازاریان عزیز ما پیش قدم کمک بههم میهنان شدند.
این مسئول ابراز کرد: باید به خاطر داشته باشیم که جنگ اقتصادی سخت تر از جنگ نظامی است چرا که همه اشخاص را درگیر می کند.
وی ضمن اشاره به برخی از مشکلات بازارتصریح کرد: امروز ضعف مدیریتی رو به رو هستیم که نیاز به شناسایی دارد وضعف مدیریت بحران هم وجود دارد که بارها با آن رو به رو شده ایم و به همین علت رهبر معظم انقلاب در حادثه اخیر دستور به تشکیل ستاد جنگ اقتصادی دادند.
حسن پور خاطر نشان کرد: باید مطالبات مردم را به رسمیت بشناسیم و بستر اعتراض مردمی از راه قانونی را فراهم کنیم ونقدهای منصفانه انجام دهیم.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: برجام تجربه خوبی برای فعالان اقتصادی که چشمشان به غرب است، بود! افرادی که تصور می کردند غربی ها به قول های خود پایبندند و یا قدمی در راستای بهتر شدن وضعیت جمهوری اسلامی ایران بر می دارند.
وی با یادآوری خاطره شهید لاجوردی به عنوان نمونه یک شهید شاخص بازاری مطرح کرد: باید به عملیات روانی دشمن در فضای مجازی هوشیار باشیم و به بعضی از دروغ های دشمن که از پنجره عبیدالله بن زیاد بیرون می آید اعتنا نکیم.
حسن پور در خاتمه یادآور شد: از جمله این دروغ ها جنگ است که مقام معظم رهبری فرمودند (جنگ نخواهیم کرد مذاکره هم نخواهیم کرد)، عملیات روانی در برهه کنونی بسیار مهم است، هر طرف که بتواند تاثیر بیشتری بر روان افاد بگذارد برنده است لذا باید با هوشیاری کامل در این عرصه حضور پیدا کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها