یاد و خاطره شهدای اهل تسنن ۸ سال دفاع مقدس چالدران در این شهرستان گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یاد و خاطره شهدای اهل تسنن ۸ سال دفاع مقدس چالدران در این شهرستان گرامی داشته شد،

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظه شهدا، جانبازان، سران عشایر، معتمدین و بسیجیان عشایر در روستای صفر مرزی ناور این شهرستان بر گزار شد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه چالدران در این مراسم از شهدا به عنوان مدرسان بزرگ دانشگاه با عظمت دفاع مقدس یاد کرد و گفت: امروزه به برکت خون شهدا و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی حاکم است.

سروان پاسدار پوررسول فرمانده حوزه مقاومت عشایری حضرت رسول اکرم (ص) سپاه چالدران نیز در این مراسم گفت: با هدف پاسداشت خون شهدا و آشنایی بیشتر نسل جوان عشایر با شهامت‌ها و شجاعت‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان این یادواره روستا در این روستا برگزار شد.

ماموستا سید حسن حسینی فر یکی از روحانیون اهل تسنن چالدران نیز در این مراسم با بیان اینکه ایران اسلامی اهل جنگ نیست اما در دفاع محکم است افزود :ملت ایران اسلامی تا کنون به هیچ کس اجازه تعرض به یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی نداده و نخواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات