خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در نشست هماهنگی کاروان های راهیان نور، گفت: کاروان راهیان نور، حرکتی فرهنگی و اجتماعی است و اعزام این کاروان ها نیازمند مشارکت دستگاه ها، ادارات و نهادهاست.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۶۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمودی افزود: این کاروان ها و اردوها، فرصتی مناسب برای بازشناساندن آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل آینده است.
وی ادامه داد: خاطرات و آثار بجای مانده از هشت سال دفاع مقدس می تواند موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در بین جوانان به عنوان آینده سازان کشور شود.
محمودی اضافه کرد: از این رو، مشارکت عمومی برای تقویت این حرکت فرهنگ و ارزشمند در جهت معرفی تاریخ پرافتخار مقاومت مردمان این مرز و بوم در برابر دشمنان، رسالتی همگانی است.
جانشین فرمانده سپاه مراغه نیز در این نشست با اشاره به اهمیت فرهنگی اردوهای راهیان نور گفت: امینت موجود کشورمان مرهون فداکاری و حماسه آفرینی های شهدا بوده از این رو، این کاروان ها فرصت مغتنمی برای معرفی این حماسه آفرینی هاست.
پاسدار حمید ساعدی افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه و پاسداشت خون شهدا، زمینه ساز تداوم و استمرار نظام مقدس اسلامی بوده و حرکت های فرهنگی چون راهیان نور در این راستا برگزار می شود.
وی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس به عنوان ارزش و آرمانی ماندگار و جاری، ضامن استقلال و خودباوری جوانان میهن اسلامی است.
ساعدی با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور این شهرستان در سالجاری گفت: امسال 900 نفر از بسیجیان محلات این شهرستان در قالب این کاروان ها به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این کاروان فرهنگی و معنوی از یادمان و مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله تمرچین، مهاباد و ارومیه بازدید کرده و با حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس از نزدیک آشنا خواهند شد.
ساعدی همچنین خواستار حمایت و مشارکت دستگاه ها و نهادها از برگزاری این کاروان های فرهنگی شد.

ارسال نظرات