خبرهای داغ:
سردار سیف در جشنواره مالک اشتر همدان عنوان کرد

ایران با توانمندی خود آمریکا را زمین‌گیر کرده است /36 پایگاه نظامی آمریکا در تیررس موشک‌های ایران اسلامی

نماینده فرمانده کل سپاه از دبیرخانه اشراف با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با توانمندی خود آمریکا را زمین‌گیر کرده است، گفت: ما هیچ‌گاه با آمریکا سازش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۸۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

ایران با توانمندی خود آمریکا را زمین‌گیر کرده است /36 پایگاه نظامی آمریکا در تیررس موشک‌های ایران اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار نصرت الله سیف امروز در هشتمین جشنواه مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) همدان با قرائت پيام فرمانده كل سپاه پاسداران در برگزاری جشنواره مالك اشتر اظهار کرد: ایشان برگزاری جشنواره مالك اشتر را موجب عمق بخشيدن و حركت پيش رونده نيروهای مسلح دانست.

وی به دیدار اخیر حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برگزیدگان جشنواره مالک‌اشتر اشاره و عنوان کرد: حضرت آقا نام‌گذاری جشنواره به ‌نام مالک‌اشتر از فرماندهان و یاران امیرالمومنین علی(ع) را بسیار آموزنده توصیف کردند.

نماینده فرمانده کل سپاه از دبیرخانه اشراف به تبیین ویژگی‌های مالک اشتر در بیانات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) پرداخت و اضافه کرد: در فرمایشات ایشان نخستین ویژگی مالک اشتر دل سپردن به امیر المومنین(ع) بود که این حاوی پیام است.

وی بصیرت، آماده به کار بودن، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت از دیگر خصوصیات مالک اشتر در بیانات رهبری معرفی کرد و افزود: پاسداران و فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران، این حالات را در خود تقویت کنند.

سردار سیف با بیان اینکه احساس مسئولیت داشتن از وظایف نیروهای مسلح و پاسداران است، گفت: بر اساس قانون اساسی سپاه حافظ دستارودهای انقلاب اسلامی است؛ در هر جایی که دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز به یاری داشته باشد سپاه باید آنجا حضور داشته و از دستاوردها دفاع کند.

* امروز نظام جمهوری اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر و دشمن از همه زمان‌ها ذلیل‌تر است

وی با بیان اینکه «شجاعت و قدرت فرماندهی» از ویژگی‌ها مالک اشتر در بیانات رهبر است، بر شجاع بودن پاسداران تاکید و بیان کرد: از تمام پاسداران استدعا می‌کنیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه و به خصوص برای جوانان تبیین کنند چراکه این امر امروز نیاز جامعه است.

مسئول سازمان بسیج عشایر کشور با اشاره به عزم راسخ مالک اشتر با بیان اینکه ایشان در هیچ شرایطی عقب نشینی نکرد بر دیگر ویژگی‌های الگویی مالک اشتر اشاره و تصریح کرد: مالک‌اشتر در «معنویت، عبادت، تقوی و تواضع» الگوی به تمام معنا است که باید پاسداران این حالات را در خود تقویت کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر و دشمن از همه زمان‌ها ذلیل‌تر است، افزود: امروز به لطف خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش قوی و با اقتدار است.

سردار سیف با تشریح ابعاد فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ نمی‌شود و مذاکره نمی‌کنیم، گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند اگر حمله‌ای داشته باشند به طور قطع به ضررشان تمام خواهد شد و جمهوری اسلامی ضربه بزرگ‌‌تری به آنها وارد خواهد کرد.

* امروز راه بازگشتی برای آمریکا وجود ندارد

وی در همین خصوص اضافه کرد: آمریکا با گسترش دادن نصف نیروهای نظامی خود در منطقه، 36 پایگاه نظامی را در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی قرار داده که بر اساس این اقدام اشتباه جرأت جنگ کردن ندارد.

نماینده فرمانده کل سپاه از دبیرخانه اشراف با اشاره به اینکه آمریکا با استقرار 36 پایگاه نظامی در منطقه بر این بود تا جلوی ستون انقلاب اسلامی را بگیرد، یادآور شد: امروز راه بازگشتی برای آمریکا وجود ندارد و این امکان وجود ندارد که آمریکا علیه ما دست به حمله نظامی بزند، چرا‌که می‌داند اگر دست به حرکت نظامی بزند ضربه‌ای خواهد خورد که در تاریخ ثبت خواهد شد و اگر یک سیلی بزند 10 تا خواهد خورد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با توانمندی خود آمریکا را زمین‌گیر کرده است، خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه با آمریکا سازش نخواهیم کرد؛ مگر می‌شود بین اسلام و کفر و حق و باطل سازش وجود داشته باشد؟! ما می‌خواهیم سر به تن اسرائیل نباشد در صورتی که آمریکا در صدد برقراری امنیت اسرائیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار