خبرهای داغ:
عضو ستاد سیره شهدا قم گفت:شهدای نگاه آخرتی داشتند، مردم نیز پای کار شهدا هستند چرا که شهدا خواسته شان خدمت به مردم و انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۸۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد میرعلی اکبری در اولین یادواره ۱۶ شهید محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود در مسجد مسلم ابن عقیل این شهرک در شب شهادت حضرت مسلم ابن عقیل در سخنانی با اشاره به اینکه عده ای در جنگ اقتصاد دارند له می شوند اظهار کرد: در زمان جنگ مردم اقتصاد خود را می چرخاندند و پای کار انقلاب و دفاع مقدس بودند و نگاه مردم پای دین و قرآن نگاه آخرتی است و مهدویت و عاشورا است.
وی افزود: جنگ اقتصادی زمانی آغاز شد که در جنگ نظامی و سیاسی شکست خوردند و در جنگ اقتصادی دارند پیش می روند اما امروز مردم ایستاده اند.
عضو سیره شهدا قم با بیان اینکه رهبری انقلاب تاکید دارند به برکت خون شهدا ولایت فقیه ثبات قدم پیدا کرده است گفت: امروزه برخی مسئولین ما دارند عمر سعد می شوند و من و شما به می شویم وپای انقلاب می مانیم چون نگاه معنوی داریم.
وی ادامه دارد: امروزه جنگ ، جنگ دیدگاه است و باید نگاه ما نگاه شهدا باشد و جنگ ما جنگ عقیده است شهر سقوط کرد دوباره پس می گیریم اما دعا کنیم ایمان ما سقوط نکند.
میرعلی اکبری تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات مردم از هزار نماز شب بالاتر است و حضور در محفل شهدا ترویج فرهنگ حسینی و دین است و این یعنی حرکت در راه شهدا و ثابت قدم ماندن در مسیر خدمت به نظام و مردم.
وی ادامه داد: اگر امروز قرار باید حرکت جهادی انجام شود اسلام و تمام و قشر ضعیف اسلام را دوست دارند و پای کار ایستاده اند و دشمن اینجا شکست خورده است.
میرعلی اکبری با بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز جنگ اقتصادی را برای مردم ایجاد کردند و با مسئولین کاری نداریم هر چند برخی مسئولین هم در کنار مردم در جنگ اقتصادی حضور دارند، شهدا ایستادند و برای ما پیام دادند.
وی اضافه کرد: شهدای ما نگاه آخرتی دارند و مردم نیز پای کار شهدا هستند چرا که شهدا خواسته شان خدمت به مردم و انقلاب و نظام است و برگزاری این یادواره ها برکاتی دارد که بعداً بدان می رسید.
میرعلی اکبری با بیان اینکه باید مراقب باشیم ایمان جوانان ما را از بین نرود گفت: امروز برخی مسئولین ما فدک ما را غصب کردند بگذار کنند اما چون ابن زیاد و عمر سعد به آنچه می خواهد نخواهند رسید.
عضو سیره شهدا قم گفت: اگر امروز پارک ها و شهر ما دارد به جایی می رسد به خاطر خون شهداست، پل های گوشتی جنگ پل های آهنی امروز را درست کرد و حال ما چه می کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها