رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود:

دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه کارآفرین/آمادگی کامل برای همکاری با ورزش

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به اینکه این دانشگاه حرکت به سوی کارآفرینی را دنبال می کند، گفت: مجموعه های تحقیقاتی و‌آموزشی این دانشگاه آماده همکاری با مراکز ورزشی و فدراسیون های ورزشی است.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۸۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمدمهدی فاتح در آئین افتتاحیه مرکز ارزیابی‌های پزشکی ورزشی در تالار کوثر دانشگاه صنعتی شاهرود، در سخنانی با عرض خیرمقدم به رئیس فدراسیون فوتبال و هئیت همراه و همه شرکت کنندگان در جلسه گفت: امروز روز مهمی است که برای جوانان ما یک همکاری آموزشی، پژوهشی و ورزشی شکل گرفته است.
وی با اشاره به همکاری با فدراسیون فوتبال افزود: خدمات آزمایشگاهی که پایه این مرکز است و ایجاد شغل جدید برای دانش آموختگان و هدایت پایان نامه‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت آموزی و انجام طرح‌های تحقیقاتی و ساخت تجهیزات ورزشی و تقویت مرکز جامع ارزیابی‌های پزشکی فوتبال از برنامه‌های این که می‌توانیم با فدراسیون فوتبال همکاری نماییم.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با معرفی دانشگاه گفت: این دانشگاه مستقل است و در سال ۱۳۹۶ جزو دانشگاه‌های موثر بوده و ۳۱۲ هیات علمی، ۲۶۶ کارمند و ۹ هزار دانشجو و ۱۵۵ آزمایشگاه و کارگاه تخصصی و وسعت ۲۰۰ هکتار در چهار پردیس گسترده شده است.
وی ادامه داد: قرارداد‌های گسترده‌ای را این دانشگاه با وزارت علوم و وزارت نفت و بیش از ۲۰۰ شرکت و‌موسسه در کشور قرارداد داریم و آزمایشگاه‌های تخصصی این دانشگاه متصل به شبکه آزمایشگاه‌های علمی و راهبردی کشور است.
فاتح با بیان اینکه شعار این دانشگاه حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین است گفت: چشم اندازه دانشگاه ایده‌های جدید است و ترویج آموزش کارآفرینی و تولید مشاغل جدید و خلاقانه و آموزش و پژوهش برای کسب و کار و استقلال از بودجه دولتی و ایجاد پارک فناوری و مرکز رشد و تجاری سازی دانش و فناوری از اهداف دانشگاه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار