رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود:
رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با توجه به ظرفیت های خوب دانشگاه صنعتی شاهرود و توجه به علم در ورزش باید از این پتانسیل ها استفاده و همکاری انجام گردد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر علی یونسیان در آئین افتتاح مرکز ارزیابی‌های پزسکی و ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به ظرف دانشگاه در ورزش کشور با اشاره به دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه گفت: حدود ۳۰۰ دانشجو از کارشناسی تا دکترا در چهار گرایش و ۱۵ متخصص فعال است و ۴ سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن و پیست دومیدانی و استخر و سالن بدنسازی و تنیس روی میز و تیراندازی و کشتی و ژیمناستیک و ایروبیک و باستانی با حدود ۳۰ هزار مترمربع فضای ورزشی در این دانشگاه وجود دارد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه در همکاری با با فدراسیون گفت: امکان میزبانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و اردو و مسابقات فوتبال و ارزیابی عملکرد ورزشکاران فوتبالیست در سطح استان و کشور از جمله است.
یونسیان افزود: آزمایشگاه تخصصی تربیت بدنی دانشگاه سال ۱۳۸۵ به مساحت ۱۲۰ هکتار راه اندازی شده است و از وجود فوق تخصص قلب و فیزیولوژیست بهره می‌بریم و دستگاه‌های پیشرفته در این مجموعه استفاده می‌شود و دستگاه سختی شریانی، دستگاه سنجش ترکیب بدن، دوچرخه کارسنج مونارک با مجموعه کامل را دارا هستیم.
وی با اشاره به برگزاری همایش‌های سلامت از اسفند سال ۱۳۹۵ تاکنون در دانشگاه صنعتی شاهرود در حال اجراست افزود: هفتمین مرکز ارزیابی‌های جامع پزشکی فوتبال را افتتاح کنیم و دانشگاه از برند فوتبال و فوتبال از علم دانشگاه استفاده کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها