خبرهای داغ:
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه همکاری های علمی ورزش با دانشگاه سبب پیشرفت ورزش به خصوص فوتبال است گفت: امروز حال فوتبال خوب است.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی تاج در مراسم افتتاح هفتمین مرکز ارزیابی‌های پزشکی ورزشی فدراسیون فوتبال در دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در رشته فوتبال و فوتسال در کشور گفت: حال فوتبال خوب است و از ژاپن بالاتر هستیم در فوتبال، اما در علم ژاپن در آسیا اول است چرا که با مراکز علمی و دانشگاهی کار جدی با دانشگاه‌ها ایجاد کرده اند و دلیل حضور من در اینجا برای استفاده از این قابلیت علمی است.
وی افزود: ما هوادار خوب داریم، اما دنبال کردن مباحث علمی و همکاری با دانشگاه‌ها ضعیف هستیم و در فدراسیون فوتبال چیزی مشابه این مرکز داریم و این مرکز در شاهرود هم می‌تواند کمک کند.
تاج خاطر نشان کرد: در مجموعه ما می‌توانیم با افتتاح این مراکز و برنامه ریزی انجام شده کمک کنیم به فوتبال، و ما هم آمادگی کامل داریم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورزش موجب نشاط و شادابی در جامعه است و مردم علاقمند به فوتبال هستند و‌کار خوبی است و تفاهم‌نامه‌ای که امضا می‌شود اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: همه حوزه‌های فوتبال عمومی و فراگیر است و بسیاری از بخش‌های اجتماعی درگیر هستند و باید از این ظرفیت با برنامه ریزی علمی نهایت استفاده را کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری دانشگاه و ورزش در توسعه فوتبال گام‌های موثری برداریم.
رضاعلی رئیس هیأت فوتبال استان سمنان نیز در این مراسم با تشکر از فعالیت های آقای بسطامی در اجرای این برنامه و تشکر از دانشگاه شاهرود و دانشکده تربیت بدنی گفت: گلایه داریم از اینکه باید این کار در سمنان ایجاد می شد، اما شاهرود پیشتاز شد و این حرکت ماندگاری باید ورزش استان و کشور شد.
در این مراسم تفاهم نامه و قراداد این مرکز امضا و رئیس فدراسیون فوتبال از مراکز ورزشی دانشگاه و آزمایشگاه تخصصی پزشکی ورزشی بازدید و با ابراز خرسندی بر حضور تیم های ملی در این مرکز تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها