رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

تشکیل پرونده قاچاق کالا و ارز ۱۷ درصد رشد داشت

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت : در مجموع از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه تشکیل پرونده قاچاق کالا و ارز ۱۷ درصد، ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۵۸ درصد و وصولی و دریافتی جرائم واریزی به خزانه دولت ۲۰ درصد افزایش را داشته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی مویدی خرم‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مجموع از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه تشکیل پرونده قاچاق کالا و ارز ۱۷ درصد، ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۵۸ درصد و وصولی و دریافتی جرائم واریزی به خزانه دولت ۲۰ درصد افزایش را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال و تاکیدات مقام‌معظم رهبری، عزم و اراده تمامی مسوولان کشور مبارزه همه جانبه و پیشگیرانه با قاچاق کالا و ارز است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این ستاد تبیین سیاست‌های پیشگیرانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده چرا که معتقدیم هزینه پیشگیری بسیار پایین‌تر و آسان‌تر است.

مویدی خرم‌آبادی اظهار داشت: از مهم‌ترین کالاهای قاچاق شده به کشورمان می‌توان به پوشاک، قطعات خودرو، لوازم بهداشتی و آرایشی و دارو اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات