به همت سپاه قدس استان گیلان صورت پذیرفت؛
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در حاشیه مراسم ارسال سی جهیزیه به سی زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد گفت: در آغاز دهه امامت و ولایت هدیه مقام معظم رهبری با همت قرارگاه محرومیت زدائی بسیج سازندگی و نواحی استان، سی سری جهیزیه کامل برای سی زوج جوان گیلانی تهیه شده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در حاشیه مراسم ارسال سی جهیزیه به سی زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد گفت: در آغاز دهه امامت و ولایت هدیه مقام معظم رهبری با همت قرارگاه محرومیت زدائی بسیج سازندگی و نواحی استان، سی سری جهیزیه کامل برای سی زوج جوان گیلانی تهیه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه کالاهای مذکور تولید داخل کشور می باشند اظهار کرد: ارزش ریالی این کالاها حدود دو میلیارد ریال می باشد که همه را به جوان های عزیز استان تقدیم میکنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارسال این هدایا سنت ازدواج آسان را در استان ساری و جاری کنیم و از همه دوستانی که برای تهیه این کالاهای ایرانی برای شروع زندگی این زوج های جوان تلاش کرده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات