جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان :

هرکجا دولت و نظام نیاز به کمک داشته باشد سپاه و بسیج پای کار است

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بازدید رسانه‌ها از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در جمع اصحاب رسانه ،گفت : با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی فضای خدمت به مردم در دهستان‌ ها ایجاد شده و اجرای برنامه ها و انجام پروژه ها با مشارکت مردمی شکل می گیرد و با این عنوان که اگر کارها توسط مردم انجام شود، ماندگاری و تأثیر آن بیشتر است.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۴۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه نقشه جامع این فعالیت‌ها با همکاری ادارات مربوطه از جمله استانداری٬ بخشداریها و دهیاریها تهیه شده است اظهار داشت: با این اصل که انقلاب اسلامی چهل ساله شده است ولی با این وجود  در برخی از روستاها دور افتاده  محروم واقعی هنوز به عینه دیده می شود.

وی افزود: سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده  است و فعالیتهای سپاه در این خصوص قبل و بعد از جنگ آغاز گردیده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان  اینکه در برابر نقشه‌هایی و فضا‌سازی هایی که توسط دشمن ایجاد می‌شود باید اقدامات روشنگری انجام شود،تصریح کرد:دشمنان همواره در صدد توطئه چینی علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند.

طهماسبی با بیان اینکه در مقابل رسانه های دشمن باید قوی تر ظاهر شویم چراکه مردم بدانند انقلاب و نظام اسلامی به فکر مردم است،تصریح کرد: با وجود مشکلات و سختی ها ما خواهان آنیم که خدمات نظام را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه با شور و شوق برای پیشبرد انقلاب در صحنه حضور دارند افزود:  در حال حاضر با همان شور و شوق که در اوایل انقلاب برای آبادانی در مناطق مختلف فعالیت می‌شد در روستاها و مناطق محروم فعالیت داریم.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هرکجا دولت و نظام نیاز به کمک داشته باشد سپاه و بسیج پای کار است خاطر نشان کرد:  با روحیه جهادی و کمک مردم همیشه در صحنه حاضر هستیم.

طهماسبی تصریح کرد:در سیاست هیچ دخالتی نداریم ولی مردم را برای حضور در صحنه‌های مختلف مانند حضور حداکثری مردم در انتخابات و حضور در راهپیمایی‌ها و در عرصه‌های مختلف تشویق می‌کنیم چرا که مردم هستند انقلاب را حفظ می‌کنند و تا به امروز نیز حفظ نموده اند.

وی به موضوع معیشت و اشتغال روستاییان تاکید فراوان کرد و گفت: اگر بخواهیم مهاجرت در روستاها کاهش بیابد باید اشتغال و معیشت این روستاها را بهبود ببخشیم.

ارسال نظرات