خبرهای داغ:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مبل و منبت ملایر به‌عنوان یک سند و افتخار ملی مطرح است و باید با تمام توان از هنرمندان این صنعت حمایت نماییم و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۵۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

مبل و منبت ملایر به‌عنوان یک سند و افتخار ملی مطرح استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، صادق نجفی در بازدید از شهرک صنعتی ملایر بیان داشت: شهرستان ملایر مردمانی هنرمند دارد و مبل و منبت این شهرستان یک هنر صنعت است.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همیشه پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و مسئولین هم باید در کنار این مردم باشند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: با هجمه‌های سنگینی که دشمنان علیه نظام و انقلاب دارند این وظیفه ما است که با تمام توان و باغیرت کارکنیم و مشکلات اقتصادی را رفع کنیم.

وی تأکید کرد: مبل و منبت ملایر به‌عنوان یک سند و افتخار ملی مطرح است و باید با تمام توان از هنرمندان این صنعت حمایت نماییم و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

نجفی خطاب به مدیران بانک‌ها بیان داشت: هیچ بانکی حق ندارد درب حتی یک واحد تولیدی را به خاطر بدهی و یا چک برگشتی ببند و باید تلاش نماییم تا مشکل این‌گونه واحدها رفع گردد.

وی ضمن حمایت از تولیدات داخلی بیان داشت: پارچه‌هایی در داخل کشور تولید می‌شود که توان رقابت با محصولات مشابه کشورهای اروپایی را دارد و صنعتگران داخلی از این تولیدات با کیفیت استفاده بیشتری کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به وجود جذابیت‌های گردشگری در استان همدان و شهرستان ملایر اشاره و تصریح کرد: باید تبلیغات را بیشتر کنیم و تورهای گردشگری را از سراسر کشور به این شهرستان بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات