خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه مؤسسات قرآنی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:
مسئول اتحادیه مؤسسات قرآنی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شرط لازم برای تغییر دیگران تغییر خود فرد است؛ یعنی یک فرد قرآنی ابتدا باید خود را تغییر دهد تا بتواند در دیگران تغییر ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۵۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

فرد قرآنی ابتدا باید خود را تغییر دهد تا در دیگران تغییر ایجاد کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هاشم سعیدی در مراسم افتتاحیه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان همدان بیان داشت: فردی که با قرآن مأنوس است، زندگیش نیز باید متأثر از آیات قرآن باشد یعنی سبک زندگی خود را بر اساس آیات کتاب وحی تغییر دهد.

وی گفت: کسی که در محضر قرآن قرار می‌گیرد باید بوی قرآن بدهد، این شخص همانند کسی است که به مغازه عطاری می‌رود و بوی عطر می‌گیرد، بنابراین بدا به حال کسانی که ظاهرا با قرآن هستند اما در زندگی خود  از قرآن تأثیری نگرفته‌اند.

مسئول اتحادیه مؤسسات قرآنی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: شرط لازم برای تغییر دیگران تغییر خود فرد است؛ یعنی یک فرد قرآنی ابتدا باید خود را تغییر دهد تا بتواند در دیگران تغییر ایجاد کند.

وی ادامه داد: اولین تغییر، تغییر در اعتقادات و افکار فرد است که ریشه بسیاری از مشکلات ما در زندگی امروزه نیز همین موضوع است.

سعیدی به تغییر در عادت و اخلاق فرد اشاره و خاطرنشان کرد: دومین و سومین مرحله تغییر، تغییر در عادت و اخلاق فرد است، تنها در این صورت است که می‌توان انتظار ایجاد تغییر در دیگران را داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: بسیاری از اعمال نیکی که ما انجام می دهیم، ماندگار نیست یعنی با گناهان خود آنها را از بین می‌بریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات