برگزاری دعای عرفه با حضور پرشور مردم استان بوشهر

همزمان با نقاط مختلف کشور، دعای روح بخش عرفه با حضور گسترده و پرشور مردم استان بوشهر در مساجد، تکایا، گلزار شهدا و بقاع متبرکه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۶۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: دعای عرفه امروز در چهار نقطه شهر بوشهر شامل امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده محمدبن باقر (ع)، امامزاده حسن و جعفر (ع) ریشهر و امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور با اشاره به برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در ۲۰ بقعه متبرکه استان خاطرنشان کرد: دعای عرفه امروز همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۷ در بقاع و امامزاده‌های شاخص استان بوشهر برگزار شد.

وی به اهمیت بالای برپایی دعای عرفه اشاره کرد و ادامه داد: روز عرفه یکی از روز‌های سفارش شده خدا است و در این روز انسان با دعا و نیایش علاوه بر طلب عفو از خداوند متعال ارتباط خود را با معبود بیشتر می‌کند.

علاوه بر شهر بوشهر، دعای عرفه در شهرستان تنگستان در امامزاده میراحمد (ع) اهرم، در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر برگزار شد.

همچنین دعای عرفه در شهرستان دشتی در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر و امامزاده میرمحمد طاهر روستای منقل و در شهرستان جم در امامزاده سیدحبیب الله (ع) ریز و در شهرستان دیر در امامزاده محمد (ع) بردخون کهنه و در شهرستان کنگان در امامزاده شاه حسین (ع) بنک برگزار شد.

در شهرستان دشتستان نیز مراسم دعای عرفه در امامزاده محمد (ع) تنگ ارم، شاهزاده احمد (ع) دالکی، شاه قطب الدین حیدر روستای درودگاه، شاه نورالله بنداروزو آقا میرهداف سعدآباد برگزار شد.

مراسم دعای عرفه در گناوه در امامزاده سلیمان بن علی (ع) و در دیلم در امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات