خبرهای داغ:
دبیر ستاد برنامه های غدیر شهرستان عجب شیر در جمع خبرنگاران، گفت: معرفی امیرالمؤمنین(ع) به عنوان امام و ولی مسلمین این حقیقت را از اسلام آشکار کرد که مسئولیت بزرگ اداره جامعه در نظام اسلامى به عهده شخصی می باشد که معیارها و ارزش هاى اسلام در او جمع باشد.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۶۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه غدیر ادامه راه پیامبر (ص) است، افزود: پیغمبر براى این مبعوث شده بود که مردم را تعلیم دهد و تزکیه کند و در ادامه معصومین(ع) هستند که می توانند جامعه بشرى را بتدریج پیش برده و تربیت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت قبول مسئله ولایت و امامت، اظهارداشت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، اگر آن روز امت اسلامى، نصب پیغمبر را درست و با معناى حقیقى خودش درک مى‏کرد و تحویل مى‏گرفت بشریت بسیار زود به آن نقطه‏اى مى‏رسید که هنوز به آن نقطه نرسیده است، علم و فکر بشرى پیشرفت مى‏کرد؛ صلح و صفا در بین انسان ها برقرار مى‏شد.

حجت الاسلام برزگر بیداری اسلامی را در سایه ولایت فقیه خواند و اضافه کرد: مشکل جوامع بشری و برخی کشورهای اسلامی نداشتن رهبری و ولایت است درحالی که حکومت اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه منشأی برای بیداری اسلامی دیگر کشورها شده است.

وی در پایان این نشست خبری به تشریح برنامه های غدیر ملکان پرداخت و گفت: ستاد غدیر در 12 شب در مساجد مختلف سطح شهر با دعوت از سخنرانان بر جسته و شعرا و مداحان و اجرای تئاتر با موضوع غدیر از شب عید قربان شروع به کار خواهد کرد.

ارسال نظرات