خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز عید سعید قربان، گفت: مشکلات اقتصادی کشور در اثر بی تدبیری مسئولان بوجود آمده است که با چوب حراج به ذخایر طلا و ارز باعث بالا رفتن قیمت ها شده اند ولی آینده بن بست نیست؛ با تلاش و امید از این شرایط عبور می کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۹۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم  با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی عمدتا ریشه داخلی دارد افزود: تغییر تیم اقتصادی دولت یکی از مطالبات مردم است چرا که با بی تدبیری آنها به ذخایر طلا و ارز کشور چوب حراج زده شده قیمت های کالا ها افزایش یافته است.
وی ادامه داد: راه حل عبور از این شرایط مذاکره با آمریکا نیست بلکه مسئولان باید با هتمی مضاعف و تلاشی صادقانه اقتصاد بیمار را درمان کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه مذاکره با رژیم متقلب زورگو امکان پذیر نیست تصریح کرد : براساس تجارب گذشته و ضررهایی که از سوی آمریکا متوجه ملت ایران شده است با این رژیم مذاکره نخواهیم کرد.
وی اضافه کرد: مذاکره با آنها راه حلی برای کاهش دشمنی ها نیست بلکه این مذاکره ابزاری در دست آمریکا برای تشدید فشارها و افزایش دشمنی ها است.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: اقتدار نظامی ایران باعث شده وقوع جنگ نظامی از دستور کار دشمن خارج شود، البته تجربه نشان داده جمهوری اسلامی ایران و ملت قهرمان آن به هر متجاوزی ضربه بزرگی میزنند.
امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه فساد مانند اژدهایی است که باید به طور کامل با آن مبارزه شود گفت : قوه مجریه ، قوه مقننه و دستگاه های امنیتی و نظامی باید گلوگاه فساد را ببندند که در این میان قوه قضاییه باید با تمام توان به میدان آمده و با اخلالگران اقتصادی و مفاسد آن برخوردی قاطع و به هنگام داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک تولید و رونمایی از نخستین جنگده کاملا ایرانی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دیروز همزمان با سالروز صنعت دفاعی هواپیمای جنگی کاملا ایرانی که توسط دانشمندان جوان ایرانی طراحی و ساخته شده است رونمایی شد که این دستاورد بزرگ از برکات انقلاب است.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج گفت : مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز این پیام مهم با یادآوری مسائل عبادی، سیاسی و فرهنگی از حجاج بیت الله الحرام خواستند در حق مسلمانان مظلوم جهان دعا کنند و از پیشگاه حضرت حق بخواهند که دست استکبار خصوصا آمریکا جهانخوار را از سرزمین های اسلامی قطع کند.
امام جمعه تبریز در خطبه های اول نماز عید قربان با تبریک این عید بزرگ به همه مسلمان جهان ، مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عید قربان یعنی تقرب به درگاه حق تعالی ،بازگشت به خداوند ، خودسازی و بهره گیری از فرصت های ناب است.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به حج ابراهیمی هموطنان مان و دیگر مسلمانان جهان در سرزمین وحی گفت :امروز حجاج با وحدت کم نظیر سرتعظیم بر آستان حضرت حق میگذارند و بعداز آن با رویی گشاده از اینکه توفیق تشرف به حج را یافته اند به همدیگر تبریک می گویند.
وی گفت: این عید بر خلاف دیگر اعیاد ، بین فرق مختلف مسلمانان اختلافی وجود ندارد و از اعیاد بزرگ همه ملت های مسلمان به حساب می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها