به همت سپاه ناحیه امام رضا (ع) تعدادی از بسیجیان شهرستان فردیس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند .
کد خبر: ۹۰۴۹۳۱۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی لشگری در آیین بدرقه کاروان راهیان نور بسیجیان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، کاروانی از بسیجیان شهرستان فردیس عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می شود .

بسیجیان شهرستان فردیس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

وی افزود: هدف از اعزام این کاروان‌ها در قالب کاروان راهیان نور، تبیین ایثارگری‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و نیز ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در بین دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)  گفت : تجلیل از شهدای گمنام ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب ، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

سرهنگ پاسدار لشگری در ادامه تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هرچقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود، بی‌تردید فرزندانمان در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر خواهند بود.

وی با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص، بسیار ارزشمند است.

 

 

خبرنگار بسیجی : رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها