امام‌جمعه موقت کرج در خطبه‌های نماز عید قربان:
امام‌جمعه موقت کرج گفت: باید اهمیت و ارزش سفر حج بر مسلمانان عالم هستی نمایان و تبیین شود و شبهاتی که امروز مطرح می‌شود از سوی دشمنانی است که اتحاد و تجمع مسلمانان آنان را به هراس می‌اندازد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۲۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: حج مرکز اجتماعات بین‌المللی مسلمانان است و باید اهمیت این سفر برای همگان تبیین شود.

تجمع بزرگ مسلمانان دشمن را به هراس می‌اندازد

وی افزود: حج یک بسیج عمومی و مانور موحدان است که چهره زیبای عشق و بندگی را به رخ جهانیان می‌کشد ورسالت پیامبران بزرگ مانند حضرت ابراهیم، حضرت اسماعیل و حضرت محمد (ص) را زنده نگه‌داشته و منتشر می‌کند.

امام‌جمعه موقت کرج اظهار کرد: موعد حج بهترین فرصت برای تبلیغات اسلامی، افشاگری توطئه‌ها، حمایت از مظلومان و مقابله با کفار است و دارای ابعاد زیاد عبادی، اخلاقی، فرهنگی می‌باشد.

محمدی در ادامه یادآور شد: نباید بعد سیاسی حج را فراموش کنیم و در حقیقت حج مهم‌ترین وسیله برای پیشبرد اهداف سیاسی اسلام است.

به گفته وی روح معنوی حج تحت فرمان الهی بودن و روح سیاسی آن توجه و رسیدگی به خلق خدا است.

امام‌جمعه موقت کرج با اشاره به اینکه حج نماد اتحاد مسلمانان جهان است، تأکید کرد: اتحاد نعمت گمشده‌ای میان مسلمانان است، که استکبار جهانی تلاش می‌کند این اتحاد را از بین ببرد و با استفاده از تفرقه‌ای که می‌اندازد، آسان‌تر اهداف خود را دنبال کند.

محمدی بابیان اینکه حج فرصتی برای برائت از مشرکان و کفار نیز است، اظهار کرد: حج بهترین فرصت برای توبه و یادآوری معاد است و کفار کسانی هستند که اتحاد موحدان آنان را به هراس می‌اندازد، به همین دلیل است که تجمع بزرگ مسلمان رعب و وحشت را بر جان استکبار می‌اندازد واو را به شبهه افکندن وامی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد مسلمانان به احکام الهی و قرآن عمل نکنند و حج نیز خالی از روح و حال معنوی باشد تا او بتواند به ظلم و غارت خود در جهان ادامه دهد.

 امام‌جمعه موقت کرج در پایان افزود: شیطان همواره در میدان است و هر کس را به‌وسیله و راه و روش خاص خود تحت تأثیر قرار می‌دهد و مسلمان واقعی کسی است که بتواند هوشیارانه خود را از دام برهاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها