جانشین ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان تأکید کرد
جانشین ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: باید برای ادامه کار ساخت و ساز حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان بودجه‌ای ویژه در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۲۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، جلسه کارگروه ایثار و شهادت شهرستان کوهبنان با حضور امام جمعه ،فرماندهان نظامی و انتظامی ، جمعی از مسئولان کوهبنان، مشاور امور ایثارگران ،مسوولان بنیاد شهید شهرستان های کوهبنان و زرند و جمعی از مدیران ادارات برگزار گردید.سرهنگ دوم پاسدار روح الله ابراهیمی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادوارهای شهدای محله و شهرستان،دانش آموزی ،دانشجویی و شهدای مدافع حرم و عرصه امنیت در دستور کار هستند و به طور مرتب در مناسبت های مختلف برگزار می شوند.
وی خاطر نشان کرد حرم مطهر شهدای گمنام ملجا و ماوایی برای عاشقان و ارادتمندان به اهلبیت و ولایت هستند لذا بایستی برای ادامه کار ساخت  و ساز حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان بودجه ای ویژه در نظر گرفته شود .
ابراهیمی تاکید نمود عملیات سامان  گلزار شهدا در شهرستان انجام شده ولی در بحث نور افشانی بایستی در  گلزار شهدای دهستان جور به صورت ویژه دیده شود.
وی بیان داشت: در کنگره شهدا جا دارد که نامگذاری میادین و خیابان ها مد نظر قرار گیرد  و تلاش شود تا نصب  تصاویر و احداث یادمان شهدا در ورودی شهر ها خصوصا شهر کوهبنان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات