فاطمه خانی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک مطرح کرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه جوان گرایی و اعتماد به نسل جوان انقلابی از رمزهای پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی است، گفت: امام(ره) نیز همواره به جوانان اعتماد داشتند و به آنان مسئولیت می دادند.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۴۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک بعد از ظهر امروز در جمع خواهرانی از حوزه بسیج حضرت معصومه(س) این شهرستان اظهار داشت: از جمله آرمان های انقلاب که امام راحل برای تحقق آنها به پاخاسته بود؛ عدالت، استقلال، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و برپایی اسلام ناب محمدی بود.
وی ادامه داد: قدم اول برای پیشرفت و تحقق هرچه بیشتر این آرمانها در نظر گرفتن شهدا در زندگی است، اینکه بدانیم چه کسانی مخلصانه و با چه هدفی جان خود را در راه اعتلای ارزش های اسلامی و انسانی از دست دادند .
این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: باید همیشه در برابر هجمه ها و جنگ هوشمندانه دشمن به روز بوده و روحیه انقلابی خود را حفظ و تقویت کنیم.
وی جوان گرایی و اعتماد به نسل جوان انقلابی را از دگر رمزهای پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام(ره) نیز همواره به جوانان اعتماد داشتند و به آنان مسئولیت می دادند.
وی با تأکید بر لزوم شناخت مواضع درونی نظام تشریح کرد: همه باید باهم وحدت داشته و به ولایت فقیه تمسک جوییم و نباید اجازه داد که جریاناتی با دوقطبی سازی، کشور را به حاشیه برده و مانع از حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی شوند.
وی در پایان، مقاومت و داشتن صبر انقلابی را لازمه محقق شدن اهداف نظام دانست و تصریح کرد: جهت گیری حکومت اسلامی فقط باید در جهت تحقق آرمانهای انقلاب باشد./فاطمه خانی
.

 

 

 

 

ارسال نظرات