خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: فرامین مقام معظم رهبری کلیدی‌ترین راه برون رفت از تمام بحران‌ها است.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۴۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

فرامین مقام معظم رهبری کلیدی‌ترین راه برون رفت از تمام بحران‌هاستسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تأییدات الهی و رهبر اندیشمند و مذهبی چون امام خمینی(ره) و همت مردم عزیز ایران به پیروزی رسید، اظهار داشت: با وجود همه مشکلاتی که دشمنان به این ملت تحمیل کردند مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، غائله‌های گوناگون از سوی گروه‌های ضد انقلاب، انواع فتنه‌ها و کودتاهای گوناگون از اول انقلاب تا به امروز، تحریم‌های گوناگون، ترور دانشمندان هسته‌ای، مسئولین لیبرال و منفعت طلب و غیره نتوانستند به ملت ایران ضربه بزنند.

وی افزود: با تمام این مشکلات ملت بزرگ ایران با امداد الهی از آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمدند و توانستند دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل را در منطقه شکست دهند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: دشمن شکست خورده هر روز در صدد ضربه زدن به ملت ایران است و متاسفانه وجود برخی از مسئولین غیر معتقد به ارزش‌های اسلامی و منافع حقیقی ملت ایران زمینه‌های این امر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نابودی ملت ایران هستند، ادامه داد: در سال ۹۴ با برجام ضربه اساسی به صنعت هسته‌ای ایران زدند و بیشتر آن را نابود یا متوقف کردند و امروز نیز به فکر آن هستند که اقتدار منطقه‌ای ملت ایران که تأمین کننده امنیت مردم ایران از ورود تروریست‌ها به کشور است را نابود کنند و بتوانند با ایجاد اختلاف کشورهای اسلامی و تقویت تروریست‌هایی مانند داعش ملت‌های مسلمان را نابود کنند.

مختاری بیان کرد: دشمنان می‌خواهند به نخبگان و مدیران ما القا کنند که دوران مقاومت و ایستادگی تمام شده است و تنها راه حل فقط تعامل است در حالی که سابقه آنها نشان دهنده این است که اهل تعامل نیستند و آقای ترامپ قمارباز تاجر پیشه از اول ریاست جمهوری اش بیش از 5 هزر دروغ گفته و نمی‌شود به آنها اعتماد کرد.

وی افزود: تمام تحلیلگران و اندیشمندانه سیاسی و اهل فکر اذعان دارند که آمریکا شیطان بزرگ است و دلیل آن نیز در به خاک و خون کشیدن کودکان بی گناه و آحاد مردم عراق، سوریه، افغانستان و یمن هستند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: ما ۴۰ سال را تجربه کردیم و تاریخ انقلاب اسلامی ایران تاریخ درخشانی است و در طول این ۴۰ سال استکبارستیزی را تجربه کرده‌ایم و آموخته‌ایم که پیرو خط و منش امام حسین(ع) بودن و ولایت عزت می‌آفریند.

وی تاکید کرد: مدیران کشور ما باید مراقب و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب باشند و بدانند که استکبار تا زمانی که ایستادگی ما را ببیند عقب می‌رود.

مختاری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به یک تفکر و پدیده بی نظیر در منطقه و جهان تبدیل شده است، گفت: این همه هزینه آمریکایی‌ها برای خدشه دار کردن عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با سه محور اصلی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران کار می‌کند، ابراز داشت: محور اول فشار اقتصادی است، دشمن می‌خواهد تحریم‌ها را افزایش دهد و ملت ما را به ستوه آورد تا به خیال خودش نظام اسلامی تسلیم زورگویی آنها شود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه محور دوم فشار روانی است یعنی ملت ایران را نسبت به دستاوردهای بزرگ خودش بدبین کنند مانند توان موشکی گفت: فشار عملی نقشه دشمن به عنوان محور سوم نیز این است که با فشار عملی مثل ایجاد آشوب در کشور بتواند به زیرساخت های نظام آسیب بزند.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران عزت خود را به این سادگی به دست نیاورده است که بخواهد به راحتی آن را از دست بدهد و ما برای به دست آوردن عزت هزینه کردیم و بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم.

مختاری در مصادیق عزت اشاره کرد و گفت: جهاد و شهادت، ایستادگی و مقاومت، وحدت و یکدلی، صبوری روحی، همت، توجه به محرومین و مستضعفین، اخلاص، دفاع مقدس و وجود شهدای عزیز در سوریه و عراق و شکست داعش و گروه‌های تکفیری از جمله مصداق‌های عزت است.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: فرامین مقام معظم رهبری کلیدی‌ترین راه برون رفت از تمام بحران‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات