کد خبر: ۹۰۴۹۳۶۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرغم گذشت یک سال از کشتار فجیع و بیرحمانۀ حجاج بی‌دفاع و زائران مؤمن و موحّد به وسیلۀ نوکران آمریکا و سفاکان آل سعود هنوز شهر خدا و خلق خدا در بهت و حیرتند. آل سعود با کشتن میهمانان خدا و به خاک و خون کشیدن بهترین بندگان حق نه تنها حرم را که جهان اسلام را آلوده به خون شهیدان نمود و مسلمانان و آزادگان را عزادار ساخت.

حکومت آل سعود مسئولیت کنترل زائران خانۀ خدا را به عهده گرفته است. و اینجاست که با اطمینان می‌گوییم  حادثۀ مکه جدای از سیاست اصولی جهانخواران در قلع و قمع مسلمانان آزاده نیست. ما با اعلام برائت از مشرکین تصمیم بر آزادیِ انرژی متراکم جهان اسلام داشته و داریم.

البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامیمان بار‌ها اعلام نموده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می‌گذارند از آن باکی نداریم و استقبال می‌کنیم. ما درصدد خشیانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیزم سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم؛ و نظام اسلام رسول الله (ص) را در جهان استکبار ترویج نماییم؛ و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود.

ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج؛ این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همۀ عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد صدای سازش با آمریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود؛ و از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبۀ مسلمین که از کلیسا‌های جهان نیز ناقوس مرگ برآمریکا و شوروی را به صدا درآوریم. به فکر نگه داشتن وضع موجود نباشید؛ بلکه به فکر فرار از اسارت و رهایی از بردگی و یورش به دشمنان اسلام باشید؛ که عزت و حیات در سایۀ مبارزه است؛ و اولین گام در مبارزه اراده است؛ و پس از آن تصمیم بر اینکه سیادت کفر و شرک جهانی خصوصاً آمریکا را بر خود حرام کنید.
 
ما مظلومین همیشۀ تاریخ محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم؛ و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمیداریم.... مسلمانان باید بدانند تا زمانی که تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار نشود همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدّم میشود؛ و هر روز شیطان بزرگ یا شوروی به بهانۀ حفظ منافع خود حادثه‌ای را به وجود می‌آورند.
 
پس راهی جز مبارزه نمانده است و باید چنگ و دندان ابرقدرت‌ها و خصوصاً آمریکا را شکست و الزاماً یکی از دو راه را انتخاب نمود یا شهادت و یا پیروزی که در مکتب ما هر دوی آن‌ها پیروزی است.... امروز جنگ حق و باطل جنگ فقر و غنا جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهین بی‌درد شروع شده است و من دست و بازوی همۀ عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می‌بوسیم؛ و سلام و درود‌های خالصانۀ خود را به همۀ غنچه‌های آزادی و کمال نثار می‌کنم و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می‌کنم خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است؛ و قلب‌ها وچشمان پرفروغ شما کانون حمایت از محرومان شده است و شرارۀ کینۀ انقلابی تان جهانخواران چپ و راست را به وحشت انداخته است.

ملت عزیز ما که مبارزان حقیقی و راسیتین ارز‌های اسلامی هستند، به خوبی دریافته اند که مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست؛ و تنها آن‌هایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی‌بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب‌ها هستند. ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعین را حفظ کنیم.

به قلم محمد علی خورسند


ارسال نظرات
پر بیننده ها