خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: از نیروی انتظامی رضایت داریم، انشاءالله برنامه‌هایی را که قول داده‌اید بتوانید پیاده کرده و مهم‌ترین آن توجه به جنبه‌های معنوی و اخلاقی در قم است، باید به گونه‌ای بوده که این استان مطابق شان کریمه اهل بیت (س) و همواره الگوی سایر استان‌ها باشد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۷۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۰
توجه به جنبه‌های معنوی و اخلاقی اولویت کار پلیس در قم باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار سردار "عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین "سید حسین موجانی" رئیس عقیدتی سیاسی این فرماندهی و سرهنگ "رضا نیکزاد" رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان قم، اظهار داشت: ان‌شاء‌الله در انجام وظایف دینی، اسلامی و حمایت از فقرا و ضعفا همواره موفق باشید تا توجهات حضرت، ولی عصر (عج) شامل حال همه مردم باشد.

وی گزارش فرمانده انتظامی استان قم در ابتدای این دیدار را امیدبخش دانست و تصریح کرد: از نیروی انتظامی رضایت داریم، انشاءالله برنامه‌هایی را که قول داده‌اید بتوانید پیاده کرده و مهم‌ترین آن توجه به جنبه‌های معنوی و اخلاقی در قم است، باید به گونه‌ای بوده که این استان مطابق شان کریمه اهل بیت (س) و همواره الگوی سایر استان‌ها باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: شغل پلیس ارزشمند و اسباب رضایت امام زمان (عج) است، خداوند بر توفیقاتتان بیفزاید تا موجبات رضایتمندی آحاد جامعه را فراهم کرده و مقاصد اسلام و دین به وسیله شما تأمین شود.

سردار " عبدالرضا آقاخانی" فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی با اشاره به فضای معنوی استان قم مأموریت در این استان را خاص و متفاوت از سایر استان‌ها دانست و اولویت مأموریت خود را در قم مبارزه و مقابله با مواد مخدر، مباحث اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کاهش تصادفات فوتی برشمرد.
ارسال نظرات