خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

استقرار تعداد ۹ جایگاه عرضه و ذبح دام زنده در عید سعید قربان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: تعداد ۴ جایگاه جهت عرضه دام زنده و ذبح شرعی در نظر گرفته شده است و همچنین ۵ جایگاه نیز صرفاً جهت عرضه دام در روز عید سعید قربان فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۷۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
استقرار تعداد ۹ جایگاه عرضه و ذبح دام زنده در عید سعید قربان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا مظفری ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، توضیحاتی در خصوص جایگاه‌های عرضه و ذبح دام زنده در سطح شهر قم ارائه داد و گفت: نظر به افزایش تقاضای شهروندان به دام زنده جهت انجام قربانی به مناسبت عید سعید قربان؛ طرح عرضه بهداشتی دام امسال نیز همانند سالیان گذشته توسط بخش‌های مختلف شهرداری قم و در سطح مناطق هشتگانه به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به تعداد این جایگاه‌ها گفت: تعداد ۴ جایگاه جهت عرضه دام زنده و ذبح شرعی در نظر گرفته شده است و همچنین ۵ جایگاه نیز صرفاً جهت عرضه دام فعالیت خواهند داشت.

مظفری ضمن تأکید بر استقرار این جایگاه‌ها در تمامی مناطق شهری گفت: میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، بلوار امام علی (ع) ابتدای خیابان شهید بادیان، بلوار جمهوری اسلامی روبروی مخابرات و پردیسان بلوار سلمان جنب بازار بزرگ همشهری ۱۷ از جمله جایگاه عرضه دام زنده و انجام ذبح شرعی آماده خدمت‌رسانی در روز عید قربان خواهند بود و همچنین جایگاه‌های مستقر در بلوار ۱۵ خرداد ابتدای خیابان محتشم، بلوار یادگار امام جنب دبیرستان ایزدی، بلوار غدیر انتهای کوی ۷، جمکران جنب بوستان نیاز و بلوار حضرت معصومه ابتدای بلوارتهرانی مقدم به صرفاً به منظور فروش دام زنده در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان میادین به حضور ناظرین ذبح شرعی که در جایگاه‌ها مستقر هستند اشاره و بیان داشت: ذبح دام در خارج کشتارگاه علاوه‌بر خطر شیوع بیماری‌های مشترک، برخی مشکلات زیست محیطی ایجاد می‌کند که به همین جهت توصیه می‌شود شهروندان دام قربانی خود را از این مراکز تهیه و از خدمات بهداشتی و رایگان بهره‌مند شوند.

مظفری از فعالیت اکیپ‌های سیار نظارت بهداشتی، ناظرین ذبح شرعی و عوامل نظارتی سازمان میادین و همچنین سازمان کشتارگاه صنعتی در این روز خبر داد و افزود: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت بروز مشکل و مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با "سامانه ۱۳۷" پُل ارتباطی شهروندان با شهرداری در میان بگذارند.
ارسال نظرات