خبرهای داغ:
بانوان کاراته‌کای استان قم با کسب مدال‌های رنگارنگ کاتا و کومیته در مسابقات سبک شیتوریو کوبه اوزاکا قهرمانی کشور درخشیدند.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۷۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
افتخار آفرینی بانوان کاراته‌کای قم با کسب ۲۹ مدال
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شیتوریو کوبه اوزاکا به میزبانی تهران برگزار شد و تیم اعزامی کاراته بانوان قم با مربیگری هاجر عبادی در مقابل حریفان خود برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی مختلف به میدان رفت و افتخار آفرینی کرد.

در حالی که این اعزام در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام گرفته بود و کاراته‌کا‌های شرکت کننده در هر دو بخش کاتا و کومیته به رقابت پرداختند، در بخش کاتا ۱۱ مدال و در قسمت کومیته ۱۸ مدال نصیب دختران و بانوان کاراته‌کای استان قم شد.

در قسمت کاتای این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان کوثر نوروزی به مدال طلا رسید، اما معصومه مهربانی و ریحانه‌سادات سرکشیکیان با کسب مدال نقره به کار خود پایان دادند و مائده مرادبیگ‌لو، زهرا صباحی و مهدیه زارعی به مدال برنز بسنده کردند.

در کاتای رده سنی نوجوانان زهرا شهابی به مدال نقره دست یافت و فاطمه صباحی، فاطمه محمدخانی و زهرا محمدخانی برنز گرفتند، ضمن اینکه در کاتای جوانان محدثه حسینی با مربیگری خانم جهاندیده روی سکوی دوم ایستاد و یک نشان نقره برای تیم قم به ارمغان آورد.

سپس نوبت به درخشش کاراته‌کا‌های شیتوریو کوبه اوزاکا قم در بخش کومیته رسید و در رده سنی نونهالان فاطمه یزدانی و زهرا نادرعلی با نشان نقره و فاطمه حاجی‌لو، زینب قربان‌علی‌نژاد، معصومه زارعی، فاطمه شاه‌محمدی، سحر روشنایی، نیوشا سوری و اسراء سهیلی با نشان برنز به کار خود پایان دادند.

در رده سنی نوجوانان بخش کومیته مسابقات سبک شیتوریو کوبه اوزاکا قهرمانی کشور فاطمه شیخ با مربیگری خانم جهاندیده قهرمان شد و دیگر نشان طلا را فاطمه سلمانی با مربیگری خانم عبادی به دست آورد، ضمن اینکه نتیجه تلاش فاطمه، ولی زاده کسب نشان برنز بود.

در رده سنی جوانان بخش کومیته وجیهه دهقان و ملیکا تهوری نقره گرفتند و محدثه محمدی‌یزدی به نشان برنز رسید، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان مائده خدری با مربیگری خانم جهاندیده قهرمان شد، فرشته مهدوی به نقره دست یافت و الهه بتولی برنز گرفت.
ارسال نظرات