خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

کشف محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف محموله ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی لوازم یدکی قاچاق در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۸۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کشف محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ احمد کرمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه کامیون کشنده قصد دارد محموله قاچاق لوازم یدکی را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل‌های مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودرو‌های عبوری، سرانجام کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: بنا به اظهارات راننده کامیون، خودرو حامل لوازم یدکی از گمرک به مقصد تهران است برهمین اساس وی، یک فقره بارنامه انواع لوازم و قطعات یدکی وسائل نقلیه و همچنین یک برگ تصویر پروانه حمل کالا و تصویر یک برگ توزین را به کارآگاهان ارائه کرد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده، صاحب کالا شناسایی و با حضور وی کانتینر تخلیه شده و با شمارش کالا‌ها و ارسال نمونه به گمرک قم مشخص شد بخشی از کالا‌ها شامل لوازم یدکی از جمله "بلبرینگ، تسمه تایم و... به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با اسناد مورد نظر مطابقت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار